We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ovládaš logistiku a materiálový manažment? Získaj nadhľad ako Supply Chain Manager
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2200 €/btt
2200 €/btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Zapojte sa do globálneho projektu jednotnej implementácie platformy SAPu, ktorý patrí medzi najväčšie svojho druhu! Máte možnosť navrhnúť budúcnosť tohto projektu. Na dennej báze komunikujte v angličtine a cestujte na medzinárodnej úrovni.
Na tejto pozícii bude vašou úlohou:
• spoznať a preskúmať lokálne procesy Supply Chain Managementu v krajine,kde sa bude implementovať centrálne riešenie
• analyzovať prípadné rozdiely medzi lokálnym a centrálnym návrhom
• odprezentovať, predať, vysvetliť centrálne riešenie spolu s jeho výhodami a benefitmi
• pripraviť návrh na zjednotenie týchto procesov v dodávateľskom reťazci s cieľom zachovať centrálne riešenie v najväčšom možnom rozsahu
• aktívne komunikovať nie len s projektovým tímom v krajine, v ktorej roll-out prebieha, ale aj s centrálnymi manažérmi
V rámci tejto pozície okrem iného budete mať možnosť zapojiť sa priamo do návrhu a prípravy cieľovej architektúry pre SCM projekt. Budete spolupracovať priamo s integračným architektom, ktorý Vás zaučí do fungovania a tvorby architektúry. Naskytne sa Vám príležitosť riešiť rôzne digitalizačné a inovačné aktivity v rámci spoločnosti.
Zapojte sa do globálneho projektu jednotnej implementácie platformy SAPu, ktorý patrí medzi najväčšie svojho druhu! Máte možnosť navrhnúť budúcnosť tohto projektu. Na dennej báze komunikujte v angličtine a cestujte na medzinárodnej úrovni.
Na tejto pozícii bude vašou úlohou:
• spoznať a preskúmať lokálne procesy Supply Chain Managementu v krajine,kde sa bude implementovať centrálne riešenie
• analyzovať prípadné rozdiely medzi lokálnym a centrálnym návrhom
• odprezentovať, predať, vysvetliť centrálne riešenie spolu s jeho výhodami a benefitmi
• pripraviť návrh na zjednotenie týchto procesov v dodávateľskom reťazci s cieľom zachovať centrálne riešenie v najväčšom možnom rozsahu
• aktívne komunikovať nie len s projektovým tímom v krajine, v ktorej roll-out prebieha, ale aj s centrálnymi manažérmi
V rámci tejto pozície okrem iného budete mať možnosť zapojiť sa priamo do návrhu a prípravy cieľovej architektúry pre SCM projekt. Budete spolupracovať priamo s integračným architektom, ktorý Vás zaučí do fungovania a tvorby architektúry. Naskytne sa Vám príležitosť riešiť rôzne digitalizačné a inovačné aktivity v rámci spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo práve táto pozícia?
• okúsite spoluprácu v rámci globálneho projektu, budete sa stretávať s ľuďmi z
Vášho oboru na medzinárodnej úrovni
• budete pracovať v spoločnosti, ktorá je silným svetovým brandom
• aj v rámci projektu budete mať dlhodobú a stabilnú prácu
Participácia na tomto projekte Vám prinesie možnosť spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou na roulloute pre pobočky vo viacerých krajinách Európy. Budete čeliť zaujímavým výzvam v podobe rôznorodých činností či procesov. Spoznáte množstvo kultúr a jazykov. Získate možnosť navrhnúť budúcnosť tohto projektu a zúročiť tak Vaše doterajšie skúsenosti.
Aké ďalšie benefity Vám spolupráca prinesie?
• kvalitný vzdelávací program na podporu a rozvoj Vašich odborných zručnosti
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• plne hradené stravné lístky
• doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• dni, kedy potrebuje čas pre seba – sick days :)
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce ( letný/zimný teambulding, športové akcie)
• okúsite spoluprácu v rámci globálneho projektu, budete sa stretávať s ľuďmi z
Vášho oboru na medzinárodnej úrovni
• budete pracovať v spoločnosti, ktorá je silným svetovým brandom
• aj v rámci projektu budete mať dlhodobú a stabilnú prácu
Participácia na tomto projekte Vám prinesie možnosť spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou na roulloute pre pobočky vo viacerých krajinách Európy. Budete čeliť zaujímavým výzvam v podobe rôznorodých činností či procesov. Spoznáte množstvo kultúr a jazykov. Získate možnosť navrhnúť budúcnosť tohto projektu a zúročiť tak Vaše doterajšie skúsenosti.
Aké ďalšie benefity Vám spolupráca prinesie?
• kvalitný vzdelávací program na podporu a rozvoj Vašich odborných zručnosti
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• plne hradené stravné lístky
• doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• dni, kedy potrebuje čas pre seba – sick days :)
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce ( letný/zimný teambulding, športové akcie)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Cieľom projektu je vytvorenie agilnej platformy SAPu. Participácia na tomto projekte Vám prinesie možnosť spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou na roulloute pre pobočky vo viacerých krajinách Európy.
Cieľom projektu je vytvorenie agilnej platformy SAPu. Participácia na tomto projekte Vám prinesie možnosť spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou na roulloute pre pobočky vo viacerých krajinách Európy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• silné prezentačné a komunikačné schopnosti, aby vedel čo najlepšie presadiť centrálne riešenie
• minimálne 3 roky praxe v oblasti supply chain managementu
• skúsenosti s fungovaním procesov logistiky ako napríklad predaj či distribúcia
• skúsenosť s ERP systémom (SAP ako užívateľ, skúsenosti s implemantáciou sú výhodou)
• plynulá komunikácia v anglickom jazyku
• ochota cestovať v rámci krajín EU, ktoré participujú na projekte
• minimálne 3 roky praxe v oblasti supply chain managementu
• skúsenosti s fungovaním procesov logistiky ako napríklad predaj či distribúcia
• skúsenosť s ERP systémom (SAP ako užívateľ, skúsenosti s implemantáciou sú výhodou)
• plynulá komunikácia v anglickom jazyku
• ochota cestovať v rámci krajín EU, ktoré participujú na projekte
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3466370
Posting date: 8.8.2018
2018-08-08
location: Bratislava Position: IT architekt, IT konzultant Company: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Basic wage component (gross) and other rewards: 2200 €/btt