Referent/ -ka zákazníckeho servisu

Miesto práce
Voderady
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac1200

Náplň práce

Úlohou referenta/ -ky zákazníckeho servisu je poskytovať podporu zákazníkom v rámci zverenej oblasti a byť pre nich tzv. "one point contact" za našu spoločnosť.
Pri výkone svojej činnosti úzko spolupracuje s tímom predajcov a ostatnými internými oddeleniami ako je Výroba, Kvalita, Laboratórium, Logistika a podobne pre zaistenie spokojnosti zákazníka.
Zodpovedá za riešenie zákazníckych dotazov, dopytu, otázok a svojou prácou aktívne podporuje vytváranie dobrých vzťahov so zákazníkmi.
Monitoruje plánované dodávky zákazníkom s cieľom zabezpečiť dodanie načas a podľa požiadaviek.
Proaktívne kontaktuje zákazníkov, aby sa uistil o ich spokojnosti.

Benefity

Príjemné pracovné prostredie a mladý kolektív.
Kurz anglického jazyka v priestoroch spoločnosti zdarma.
Wellness aktivity.
Vianočná odmena.

Požiadavky

Ovládanie nemeckého jazyka je výhodou.
Excelentné komunikačné zručnosti.
Pro- zákaznícka orientácia.

O spoločnosti

Audia Plastics, s.r.o. pôsobí vo Voderadoch od roku 2012 a zamestnáva v rámci dvoch výrobných divízií viac ako 120 zamestnacov.

Ak sa chceš stať súčasťou príjemnej firemnej kultúry a je pre teba dôležitý profesionálny rast, pridaj sa k nám.

Aby sa to našim kolegom podarilo, poskytujeme im nadštandardné vybavenie, príjemné pracovné prostredie, podporujeme ich všestranným osobným rozvojom a rozmanitou ponukou benefitov v rámci Cafeterie-Benefit Plus.

U nás nájdeš inšpiratívne prostredie a správnych ľudí, tak neváhaj a pridaj sa k nám.

Tešíme sa na teba.

V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku na emailovu adresu: [email protected]
Poslať životopis
ID: 3672926  Posting date: 20.5.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 200 - 1 500 EUR/mesiac1200