Obchodník pre akvizíciu nových zákazníkov (v rámci SR)

Asseco Solutions, a.s.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacod 1 800 eur brutto/mesačne + atraktívna variabilná časť mzdy vo forme provízie z uzavretých obchodov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Posúvaj s nami svet softvérových riešení vpred.

• Vyznáš sa v špičkových softvérových riešeniach a svet ERP “eerpéčiek” je ti blízky?
• Pristupuješ k zákazníkom individuálne a hľadáš riešenia šité na mieru?
• Hľadáš priestor na rozšírenie svojho obchodného potenciálu v dynamickom prostredí?
• Odhalil/a si umenie cold-callingu a patrí do tvojej komfortnej zóny?

Ak si odpovedal/a ÁNO na tieto otázky, si náš človek!

V Asseco Solutions pracujeme s viac ako len informačnými systémami. Tvoríme inteligentné riešenia, ktoré našim zákazníkom uľahčujú každodennú prácu a umožňujú plne sa venovať svojmu biznisu. Ideálny kandidát je kreatívny a skúsený salesman/saleswoman s citom a vášňou pre zákaznícke IT riešenia z oblasti ERP a orientuje sa vo VÝROBNOM segmente.

ČO BUDEŠ U NÁS ROBIŤ?

• Aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí – vo výrobnom segmente v rámci slovenského trhu
• Plánovanie, sledovanie a vyhodnocovanie obchodných aktivít - samostatná práca v regióne celého Slovenska
• Riadenie vzťahov so zákazníkmi – zisťovanie súčasných a identifikácia nových potrieb zákazníkov na základe sledovania konkurencie a trhových trendov
• Príprava produktových prezentácií s cieľom jasne definovať výhody a praktické využitie ponúkaných služieb/riešení
• Akvizične orientované vedenie obchodných stretnutí spojené s prezentáciou komplexných riešení alebo len častí portfólia služieb – podľa požiadaviek klienta, vrátane tvorby cenových ponúk
• Konzultácia a efektívna komunikácia zákazníckych riešení s vývojovými a implementačnými tímami

Zamestnanecké výhody, benefity

AutoAjNaSukromneUcely

#NotebookAMobilAkoSamozrejmost #PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #
#HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #SponzorovaneTimoveStretnutia
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce je Bratislava, PP, BB, alebo ZA office.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Preukázateľnú prax v obchode min. 3 roky
Hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje cestovanie.
Dobrú znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Samostatnosť a aktívny prístup k práci.
Skvelé komunikačné a prezentačné zručnosti.
Orientácia v podnikových informačných systémoch je výhodou.
Background v IT odvetví výhodou.
Skúsenosť v rámci výrobneho segmentu je nevyhnutnosťou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4097268  Posting date: 19.10.2021  Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac