We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér partnerskej siete pre ERP systémy
Asseco Solutions, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy: od 1000 EUR brutto/mesačne + variabilná časť mzdy. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností. K pozícii ponúkame aj služobný automobil.
Základná zložka mzdy: od 1000 EUR brutto/mesačne + variabilná časť mzdy. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností. K pozícii ponúkame aj služobný automobil.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného manažéra partnerskej siete, ktorý má chuť podieľať sa na budovaní partnerskej siete a vidieť za sebou výsledky. Ak máš skúsenosti v obchode alebo v partnerskej sieti, si samostatný, kreatívny a nerád sa nudíš, neváhaj a kontaktuj nás. Vytvárame ERP systémy zamerané na spracovanie veľkého množstva dát a riadenie stredne veľkých a veľkých firiem.
Čo budeš u nás robiť:
30% Rozvíjať a budovať partnerskú sieť Asseco Solutions SK a spolupracovať s partnerskou sieťou v CZ;
20% pripravovať obchodné stratégie v partnerskej sieti, hľadať nové obchodné príležitosti pre predaj produktov a riešení spoločnosti;
15% sledovať plnenie budgetov ako aj vyhodnocovať a analyzovať úspešnosť obchodných aktivít;
15% pripravovať a organizovať školenia pre partnerskú sieť;
10% pripravovať a organizovať marketingové aktivity a partnerské stretnutia „socializing“;
10% obchodná a organizačná agenda spojená so zmluvnou dokumentáciou a plánovaním voľných kapacít.
Čo budeš u nás robiť:
30% Rozvíjať a budovať partnerskú sieť Asseco Solutions SK a spolupracovať s partnerskou sieťou v CZ;
20% pripravovať obchodné stratégie v partnerskej sieti, hľadať nové obchodné príležitosti pre predaj produktov a riešení spoločnosti;
15% sledovať plnenie budgetov ako aj vyhodnocovať a analyzovať úspešnosť obchodných aktivít;
15% pripravovať a organizovať školenia pre partnerskú sieť;
10% pripravovať a organizovať marketingové aktivity a partnerské stretnutia „socializing“;
10% obchodná a organizačná agenda spojená so zmluvnou dokumentáciou a plánovaním voľných kapacít.
Zamestnanecké výhody, benefity
#PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #Skolka #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti s priloženým CV posielajte na adresu [email protected] s uvedením pozície, o ktorú sa uchádzate.
Všetkým záujemcom, ktorí pošlú svoje CV, ďakujeme. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú vybraní do užšieho výberu.
Všetkým záujemcom, ktorí pošlú svoje CV, ďakujeme. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú vybraní do užšieho výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Preukázateľnú prax v obchode min 3 roky alebo prax s partnerskou sieťou min 2 roky;
• aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku;
• hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje cestovanie;
• dobrú znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• samostatnosť a aktívny prístup k práci;
• dobré komunikačné a prezentačné zručnosti;
• orientáciu v podnikových informačných systémov je výhodou.
• aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku;
• hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje cestovanie;
• dobrú znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• samostatnosť a aktívny prístup k práci;
• dobré komunikačné a prezentačné zručnosti;
• orientáciu v podnikových informačných systémov je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3507364
Posting date: 8.3.2019
2019-03-08
location: Bratislava Position: Account manager, IT konzultant, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Company: Asseco Solutions, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: Základná zložka mzdy: od 1000 EUR brutto/mesačne + variabilná časť mzdy. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností. K pozícii ponúkame aj služobný automobil.