Osobný/á asistent/ka výkonnej riaditeľky

Asseco Solutions, a.s.

Miesto práce
Plynárenská 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločne so zahraničnými sesterskými spoločnosťami Asseco Solutions pracujeme na vývoji informačných systémov a špecializovaných aplikácií. Zameriavame sa na spracovanie veľkého množstva dát, webové portály a cloudové služby.

Láka Ťa svet IT, si "smart", preferuješ pozitívny prístup, si prirodzený diplomat a nevadí Ti urobiť aj niečo naviac bežnej náplne práce, potom hľadáme práve Teba. Budeš "pravou" rukou našej výkonnej riaditeľky a ostatní členovia top managementu tiež určite ocenia Tvoju pomoc. Práca u nás bude dynamická, určite sa nebudeš nudiť a priprav sa aj na aktívne využívanie vodičského preukazu a komunikáciu v anglickom jazyku. Vedieť si rozplánovať čas bude Tvojou prvoradou úlohou a ustrážiť aj kalendár nadriadenej bude priorita, keďže jej spoľahnutie bude stopercentne na Teba:) Zabavíš sa pri realizácii rôznych eventov, kde sa kreativite medze nekladú a tiež budeš môcť využiť svoj prirodzený šarm na reprezentáciu spoločnosti. Preto, ak sa v uvedenom popise vidíš, daj nám o sebe čím skôr vedieť a pošli svoje CV.


10% plánovanie, organizácia a koordinácia pracovných stretnutí, služobných ciest a pracovných výjazdov nadriadenej

30% príprava podkladov pre výkonnú riaditeľku (prezentácie, štatistiky, analýzy), tvorba písomností a kontrola správnosti po formálnej aj obsahovej stránke, kontrola a zabezpečenie správneho obehu písomností (interne i externe), účasť na poradách operatívneho i strategického charakteru, vedenie zápisníc zo stretnutí

40% vyhodnocovanie a selekcia informácií, aktívna pomoc pri operatívnej i koncepčnej činnosti výkonnej riaditeľky, správa a organizácia dennej agendy výkonnej riaditeľky správa korešpondencie, prijímanie a uvádzanie návštev a vybavovanie telefonických hovorov výkonnej riaditeľky

10% denná komunikácia s ostatnými zamestnancami spoločnosti telefonicky, e-mailom a osobne na základe inštrukcií výkonnej riaditeľky, komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami i externými subjektmi na základe poverenia výkonnej riaditeľky (aj v anglickom jazyku)

10% podporné ativity pre marketingové a obchodné oddelenie (organizácia a prezentácia spoločnosti na interných i externých eventoch – školenia, semináre, konferencie, veľtrhy a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

#PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #Skolka #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod

Informácie o výberovom konaní

Tešíme sa na Tvoje CV, ktoré posielaj na adresu [email protected] s uvedením pozície, o ktorú sa uchádzaš.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk - výhodou
Vynikajúce PC znalosti (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, www, e-mail)
VP. sk B – aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3104723  Posting date: 16.6.2017