We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér pre SLA a technickú podporu
Asseco CEIT, a.s.
Miesto práce
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme inovatívna technologická spoločnosť, ktorá sa venuje digitálnym technológiám v priemysle. Hľadáme skúseného manažéra s výbornou úrovňou komunikácie. Ktorý je flexibilný, má skúsenosti s SLA manažmentom a má široký prehľad v IT produktoch. Rozumie procesu dodávok služieb zákazníkom (delivery manažment), vie jasne a stručne definovať požiadavky a komunikovať ich príslušným stranám.
Preberá plnú zodpovednosť za vzdialenú, ak to situácia vyžaduje aj osobnú podporu klientov spoločnosti Asseco CEIT. Je zodpovedný za riadenie tímu a zároveň prvým kontaktným bodom.
Bude kľúčovou osobou pri budovaní podpory strategických klientov.
Požiadavky na kandidáta:
Preberá plnú zodpovednosť za vzdialenú, ak to situácia vyžaduje aj osobnú podporu klientov spoločnosti Asseco CEIT. Je zodpovedný za riadenie tímu a zároveň prvým kontaktným bodom.
Bude kľúčovou osobou pri budovaní podpory strategických klientov.
Požiadavky na kandidáta:
- skúsenosti v odbore (výroba, logistika)
- aktívna znalosť angličtiny - nutnosť, Nemčina - výhodou
- vysoko proklientsky orientovaný
- definovanie požiadaviek na úroveň služieb technickej podpory,
- koordinácia pracovníkov technickej podpory,
- zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek,
- zodpovedanie za plnenie dohodnutých podmienok a záväzkov,
- správa katalógu produktov a služieb technickej podpory,
- komunikácia so zákazníkmi, udržiavanie vzťahov,
- bohaté skúsenosti s procesmi zákazníckej podpory vrátane podporných systémov
- schopnosť pracovať s tímom pod časovým tlakom a porozumieť kritickým riešeniam, ich dôležitosti pre klientov a schopnosť efektívne odstraňovať problémy (analýza hlavných príčin, riešenia chýb)
- kontrolovanie zmlúv a kontraktov, (SLA)
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavé ročné odmeny
Príspevok do Kafetérie
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Multisport karty (vstupy na športoviská a wellness)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Príležitostný home office (1x do týždňa)
občasné služobné cesty (2-5 dní/mesiac)
Príspevok do Kafetérie
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Multisport karty (vstupy na športoviská a wellness)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Príležitostný home office (1x do týždňa)
občasné služobné cesty (2-5 dní/mesiac)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujem všetkým kandidátom za prejavený záujem.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať e-mailom. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať e-mailom. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Industry, Construction, Manufacturing, Maintenance, Technoilogies area of study
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Vzdialená podpora - Pokročilý
Technická podpora - Mierne pokročilý
Technická podpora - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Technical customer Support
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť robiť premyslené rozhodnutia a efektívne ich komunikovať
- vynikajúce technické zručnosti
- vynikajúce komunikačné a zákaznícke zručnosti
- schopný riešiť problémy a byť dobre organizovaný
- manažérske skúsenosti s vedením a riadením tímu na podobnej pozícii
- aktívny ANJ (komunikácia so zahraničným klientom)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Asseco CEIT, a. s. je inovatívna technologická spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia z oblasti technických aj procesných inovácií, priemyselnej automatizácie, digitalizácie a optimalizácie, ako aj inteligentnej internej logistiky. Poslaním spoločnosti s vlastným výskumno-vývojovým centrom je podpora produktivity, efektivity a rastu konkurencieschopnosti priemyselných podnikov. Spoločnosť so sídlom v Žiline úspešne pôsobí na celoeurópskej úrovni, pričom medzi jej zákazníkov patria významné priemyselné podniky najmä z automobilového, strojárskeho, chemického a elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť Asseco CEIT, a. s. je od roku 2017 súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4502327
Posting date: 31.3.2023
2023-03-31
location: Žilina Position: IT/Technical Support Specialist, Produktový manažér v IT, Špecialista podpory zákazníkov, Technický manažér, Vedúci výroby Company: Asseco CEIT, a.s.
Basic salary component (gross): 2 500 EUR/mesiac