Manažérka BackOffice

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMzda sa bude postupne upravovať smerom na hor, po začiatočnom zapracovaní.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

– podpora vedenia spoločnosti, spolupráca s ekonomickým a marketingovým oddelením,
– koordinácia vnútorných a vonkajších vzťahov, častá komunikácia s dodávateľmi a partnermi,
– administratíva a riadenie vnútorných procesov, príjem a kontrola fakturácie, nákladový controlling, tvorba a zasielanie reportov a pod.,
– spracovanie pošty, emailová a telefonická komunikácia na jednotlivých projektoch,
– koordinácia pri presune tímov do zahraničia a následná rezervácia leteniek, ubytovania a ďalších nevyhnutných aktivít,
– organizácia a aktívna účasť na stretnutiach, tvorba zápisov zo stretnutí, kontrola úloh,
– office podpora prevádzkového tímu operujúceho v zahraničí.

Zamestnanecké výhody, benefity

– flexibilný pracovný čas, čiastočne prostredníctvom home office
– rôzne firemné benefity, teambuildingy a pod.
– práca v menšom dynamickom tíme
– stabilné zamestnanie v perspektívnej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná IT spoločnosť pôsobiaca vo viacerých krajiných EU.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– anglický jazyk – pokročilý B2 (slovom aj písmom)
– aktívny vodič (preukaz B)
– ukončené min. bakalárske štúdium
– niekoľkoročná prax podmienkou
– znalosť práce na PC, MS Office, sociálne siete
– zmysel pre organizáciu a multitasking
– kreatívnosť, tvorivé myslenie, inovatívne prístupy
– komunikatívne schopnosti, profesionálne vystupovanie, reprezentatívnosť
– zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita, ochota ďalšieho vzdelávania

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3978288  Posting date: 29.9.2020  Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac