We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Asistent/ka v personálnej agentúre - študent/ka VŠ
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Klariská 7, Staré Mesto
Klariská 7, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 EUR/hod.Odmeny a bonusy nad rámec dohody.
Od 4 EUR/hod.Odmeny a bonusy nad rámec dohody.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Priama podpora riaditeľa spoločnosti,
- komunikácia s interným/externým klientom telefonicky a emailom (komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku),
- evidencia a distribúcia došlej/ odoslanej pošty,
- bežné administratívne činnosti,
- vedenie pridelenej agendy na zvolenom oddelení, prípadná podpora iných,
- administratívna podpora manažmentu spoločnosti,
- organizovanie stretnutí a porád, organizačné zabezpečenie služobných ciest,
- príprava jednoduchších štatistík a prehľadov pre manažment (pravidelny reporting),
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- ad-hoc úlohy súvisiace s danou pozíciou.
- komunikácia s interným/externým klientom telefonicky a emailom (komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku),
- evidencia a distribúcia došlej/ odoslanej pošty,
- bežné administratívne činnosti,
- vedenie pridelenej agendy na zvolenom oddelení, prípadná podpora iných,
- administratívna podpora manažmentu spoločnosti,
- organizovanie stretnutí a porád, organizačné zabezpečenie služobných ciest,
- príprava jednoduchších štatistík a prehľadov pre manažment (pravidelny reporting),
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- ad-hoc úlohy súvisiace s danou pozíciou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca v v mladej spoločnosti,
- Každodenná práca s manažmentom spoločnosti,
- Možnosť ďalšieho osobného a profesíjného rozvoja,
- Vysoká flexibilita,
- Mladý kolektív, priateľská atmosféra a príjemné pracovné prostredie.
- Každodenná práca s manažmentom spoločnosti,
- Možnosť ďalšieho osobného a profesíjného rozvoja,
- Vysoká flexibilita,
- Mladý kolektív, priateľská atmosféra a príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborná znalosť práce s MS Office,
- Aktívna znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme,
- Výborné organizačné a negociačné schopnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách,
- Príjemné a profesionálne vystupovanie,
- Asertivita, schopnosť pracovať s dôvernými informáciami,
- Schopnosť efektívne si zatriediť úlohy a ich vyriešenie načas v požadovanej kvalite,
- Odolnosť voči stresu, flexibilita, spoľahlivosť, dôslednosť.
- Aktívna znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme,
- Výborné organizačné a negociačné schopnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách,
- Príjemné a profesionálne vystupovanie,
- Asertivita, schopnosť pracovať s dôvernými informáciami,
- Schopnosť efektívne si zatriediť úlohy a ich vyriešenie načas v požadovanej kvalite,
- Odolnosť voči stresu, flexibilita, spoľahlivosť, dôslednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3862481
Posting date: 3.2.2020
2020-02-03
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: AspenStaff s.r.o.
Basic salary component (gross): 4 EUR/hod.