We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Executive Assistant to GM
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1500-1800,- €
1500-1800,- €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude komplexná zodpovednosť za chod kancelárie riaditeľa spoločnosti, koordinovanie jeho dennodenných aktivít a zodpovednosť za naväzujúce úlohy a činnosti,
- Plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád generálneho riaditeľa,
- Príprava interných smerníc a delegovanie úloh pre manažment,
- Koordinácia jednotlivých zadaných projektov v spolupráci s riaditeľom a ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- Organizácia zahraničných pracovných ciest najmä pre riaditeľa a časti manažmentu,
- Riešenie bežnej korešpondencie (evidencia dokumentov, triedenie záznamov),
- Organizácia pracovných návštev klientov a hostí spoločnosti,
- Príprava podkladov a prezentácií,
- Zabezpečenie tlmočníckych služieb resp. samotný preklad dokumentov,
- Zodpovednosť za meteriálovo-technické zabezpečenie administratívnych priestorov spoločnosti,
- Organizácia firemných aktivít, teambuildingov, reprezentačných večierkov a pod.
- Plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád generálneho riaditeľa,
- Príprava interných smerníc a delegovanie úloh pre manažment,
- Koordinácia jednotlivých zadaných projektov v spolupráci s riaditeľom a ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- Organizácia zahraničných pracovných ciest najmä pre riaditeľa a časti manažmentu,
- Riešenie bežnej korešpondencie (evidencia dokumentov, triedenie záznamov),
- Organizácia pracovných návštev klientov a hostí spoločnosti,
- Príprava podkladov a prezentácií,
- Zabezpečenie tlmočníckych služieb resp. samotný preklad dokumentov,
- Zodpovednosť za meteriálovo-technické zabezpečenie administratívnych priestorov spoločnosti,
- Organizácia firemných aktivít, teambuildingov, reprezentačných večierkov a pod.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat,
- Mesačné výkonnostné odmeny,
- Príspevok na stravovanie nad zákonný rámec,
- Príspevky na podporu zdravia,
- Firemné a športové akcie,
- Možnosť čerpania nadčasov ako náhradné voľno.
- Mesačné výkonnostné odmeny,
- Príspevok na stravovanie nad zákonný rámec,
- Príspevky na podporu zdravia,
- Firemné a športové akcie,
- Možnosť čerpania nadčasov ako náhradné voľno.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Medzinárodná spoločnosť dlhodobo pôsobiaca na slovenskom trhu.
Medzinárodná spoločnosť dlhodobo pôsobiaca na slovenskom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Reprezentatívne vystupovanie, profesionálny prístup
- Skúsenosť s prácou na obdobnej pozícií v prostredí medzinárodnej spoločnosti minimálne 3 až 5 rokov,
- Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni,
- Znalosť nemeckého jazyka veľkou výhodou,
- Výborné prezentačné a komunikačné zručnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne, zodpovedný prístup k plneniu zadaných úloh,
- Výborný time-management a organizačné zručnosti,
- Schopnosť zvládať stresové situácie, riešiť ad-hoc problémy.
- Skúsenosť s prácou na obdobnej pozícií v prostredí medzinárodnej spoločnosti minimálne 3 až 5 rokov,
- Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni,
- Znalosť nemeckého jazyka veľkou výhodou,
- Výborné prezentačné a komunikačné zručnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne, zodpovedný prístup k plneniu zadaných úloh,
- Výborný time-management a organizačné zručnosti,
- Schopnosť zvládať stresové situácie, riešiť ad-hoc problémy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3619462
Posting date: 12.3.2019
2019-03-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: AspenStaff s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1500-1800,- €