Administratívna pracovníčka, fakturantka

ASAMEDIC, s.r.o.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou, predpoklad 1.8.2021
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

pre našu prevádzku v Trenčíne hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, (vhodné aj po MD, resp. pre študentku VŠ diaľkovou formou, po VŠ, SŠ), ktorej náplňou práce bude:
- zákaznícky servis a administratívna agenda spoločnosti,
- telefonický a mailový kontakt s klientmi a dodávateľmi,
- spracovanie objednávok, skladu a fakturácia v KROS Omega,
- nahrávanie dokladov ,
- príjem tovaru, naskladnenie, práca v príručnom sklade tovaru, balenie a odosielanie tovaru klientom, inventúry,
- evidencia firemných dokladov,
- vybavovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty,
- administratívne a asistentské práce podľa potreby vedenia firmy

Zamestnanecké výhody, benefity

- príjemné pracovné prostredie
- dynamická, nestereotypná práca

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti s CV, fotom a súhlasom so spracovaním Vašich os.údajov v zmysle prísl.zákona GDPR prosíme zasielať na adresu [email protected].
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky podľa nášho názoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Vybraných uchádzačov pozveme e-mailom na osobný pohovor v Trenčíne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

nerozhoduje

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

pre našu pobočku v Trenčíne hľadáme zamestnankyňu na polovičný/ skrátený úväzok, resp. študentku VŠ diaľkovo,
- práca len v pracovných dňoch,
- v jednosmennej prevádzke, plus dohoda o prac.čase pre študentku VŠ (predpoklad je 3 dni v týždni cca od 9-15hod)
- vhodné aj po MD, resp. pre študentku/-a VŠ /diaľkovo/, alebo absolventka SŠ, VŠ,
- základná až stredne pokročila znalosť AJ ,
- prax v administratíve, fakturácia v KROS OMEGA, na zákazníckom servise, vedení skladovej evidencie a vo vedení evidencie dokladov,
- komunikatívnosť, priateľské jednanie, empatia
- zodpovedný prístup k práci, precíznosť, spoľahlivosť,
- manuálna zručnosť, flexibilnosť a samostatnosť
- a hlavne úsmev, chuť pracovať a naučiť sa niečo nové

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť zaoberajúca sa dovozom a distribúciou zdravotníckych pomôcok najmä do lekárni.
ID: 4105860  Posting date: 18.6.2021  Basic salary component (gross): 4,5 EUR/hod.