We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčná (študent/-ka VŠ)
nexonera s.r.o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Našu recepciu vnímame ako kľúčový článok spoločnosti. Recepčná je prvou osobou, s ktorou sa stretávajú naše návštevy. Pomáha tiež kolegom s organizačnou a administratívnou agendou pri dennom živote ARTINu.
Hľadáme posilu, ktorá nám s tým pomôže a aj napriek aktuálnej situácii vezme do vlastných rúk nasledujúcu agendu:
- zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie – prijímanie návštev, príprava a zabezpečenie občerstvenia
- správa konferenčných miestností/ zasadačiek, spoločných priestorov (kuchynka, chill out, ...)
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie – klienti, dodávatelia, banky, štátne inštitúcie a pod.
- spracovanie, evidencia a rozdelenie korešpondencie, účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- práce administratívneho charakteru: nahrávanie dokumentov do interného systému, skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov
- kontrola stavu a zabezpečenie objednávok/nákupu kancelárskych potrieb, spotrebného tovaru a občerstvenia
Hľadáme posilu, ktorá nám s tým pomôže a aj napriek aktuálnej situácii vezme do vlastných rúk nasledujúcu agendu:
- zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie – prijímanie návštev, príprava a zabezpečenie občerstvenia
- správa konferenčných miestností/ zasadačiek, spoločných priestorov (kuchynka, chill out, ...)
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie – klienti, dodávatelia, banky, štátne inštitúcie a pod.
- spracovanie, evidencia a rozdelenie korešpondencie, účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- práce administratívneho charakteru: nahrávanie dokumentov do interného systému, skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov
- kontrola stavu a zabezpečenie objednávok/nákupu kancelárskych potrieb, spotrebného tovaru a občerstvenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemný kurz angličtiny hradený zamestnávateľom
- príspevok na stravné
- parkovacie miesto v garážovom dome
... a ďalšie benefity, ktoré radi predstavíme osobne.
- príspevok na stravné
- parkovacie miesto v garážovom dome
... a ďalšie benefity, ktoré radi predstavíme osobne.
Informácie o výberovom konaní
Výberový proces prebieha online spolu s HR a Operations manažérkou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aby bolo tvoje pôsobenie u nás v ARTIN-e úspešné, očakávame, že budeš:
- príjemne vystupovať a ochota pomáhať kolegom
- prichádzať aktívne s nápadmi, zlepšeniami a riešeniami, lebo nám záleží na rozvoji
- mať pozorné oko pri práci s číslami, lebo spoľahlivosť je pre nás dôležitá
- udržiavať poriadok nielen na recepcii, ale pomôžeš s tým aj v spoločných priestoroch
- vedieť vyriešiť požiadavky z rôznych oblastí života firmy, lebo budeš mať našu dôveru
- komunikovať nielen v slovenčine, ale aj v angličtine, pretože naši klienti sú medzinárodní
Výhodou je, ak sa nebojíš jazdiť autom po Bratislave.
- príjemne vystupovať a ochota pomáhať kolegom
- prichádzať aktívne s nápadmi, zlepšeniami a riešeniami, lebo nám záleží na rozvoji
- mať pozorné oko pri práci s číslami, lebo spoľahlivosť je pre nás dôležitá
- udržiavať poriadok nielen na recepcii, ale pomôžeš s tým aj v spoločných priestoroch
- vedieť vyriešiť požiadavky z rôznych oblastí života firmy, lebo budeš mať našu dôveru
- komunikovať nielen v slovenčine, ale aj v angličtine, pretože naši klienti sú medzinárodní
Výhodou je, ak sa nebojíš jazdiť autom po Bratislave.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
nexonera je spoločnosť poskytujúca profesionálne IT služby už viac ako 15 rokov. Sme globálna spoločnosť so zákazníkmi vo viac ako 15 krajinách po celom svete. Zaoberáme sa vývojom softvéru v oblasti telekomunikácii, cloudu a digitálnych produktov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4196464
Posting date: 5.11.2021
2021-11-05
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: nexonera s.r.o.
Basic salary component (gross): 6 EUR/hod.