We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník / Asistentka
Plebair s.r.o.
Miesto práce
Tuhovská 1, 831 07 Bratislava
Tuhovská 1, 831 07 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
IHNEĎ
IHNEĎ
Mzdové podmienky (brutto)
1000 Eur, odmeny dohodou , info na prijímacom pohovore.
1000 Eur, odmeny dohodou , info na prijímacom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca s interným programom - zaškolenie
- vystavovanie podkladov k fakturácii + vystavovanie faktúr
- vybavovanie agendy konateľa spoločnosti
- zabezpečenie chodu kancelárie, pomocné administratívne práce, maily, pošta, fax, zakladanie dokumentov, archivácia, importovanie dokladov
- komunikácia s dodávateľmi v SVK, HU a EN Jazyku
- Interná a externá komunikácia firmy – osobný a telefonický kontakt s klientmi, maily, v SVK, HU a EN Jazyku . Pošta, zakladanie dokumentov, archivácia,
- starostlivosť o pravidelné zasielanie mailingu klientom a partnerom,
- príprava podkladov pre tvorbu letákov a iných materiálov na web stránku.
- vystavovanie podkladov k fakturácii + vystavovanie faktúr
- vybavovanie agendy konateľa spoločnosti
- zabezpečenie chodu kancelárie, pomocné administratívne práce, maily, pošta, fax, zakladanie dokumentov, archivácia, importovanie dokladov
- komunikácia s dodávateľmi v SVK, HU a EN Jazyku
- Interná a externá komunikácia firmy – osobný a telefonický kontakt s klientmi, maily, v SVK, HU a EN Jazyku . Pošta, zakladanie dokumentov, archivácia,
- starostlivosť o pravidelné zasielanie mailingu klientom a partnerom,
- príprava podkladov pre tvorbu letákov a iných materiálov na web stránku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- plný výcvik
- denná komunikácia v angličtine
- stabilné zamestnanie
- príjemné pracovné prostredie
- denná komunikácia v angličtine
- stabilné zamestnanie
- príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Pozícia vhodná pre uchádzača od 30 do 50 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca na pozícii administratívny pracovník-asistent, dobré komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, zvládanie stresových situácií a príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť POLM Slovakia, s.r.o. sa zaoberá kúpou tovaru (potravinárstvo) na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti, sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb, reklamné a marketingové služby, dopravné služby
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3501337
Posting date: 3.9.2019
2019-09-03
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Plebair s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 Eur, odmeny dohodou , info na prijímacom pohovore.