We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Team leader pre oblasť miezd a personálnej administratívy
ARIOS - human resources s. r. o.
Miesto práce
Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
VAŠA POZÍCIA:
· táto pozícia ponúka skvelú možnosť pre lídra, ktorý chce aktívne pôsobiť na projekte transféru aktívít v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy od slovenského klienta do Centra zdieľaných služieb (SSC) v Tychy (POL). Súčasťou práce je zabezpečiť fungovanie týchto aktivít pre zamestnancov na Slovensku.
· budete riadiť malý tím referentov Miezd a Personálnej administratívy zodpovedný za poskytovanie služieb presne a načas pre slovenskú spoločnosť s viac ako 4000 zamestnancami. Súčasťou práce je aj vykonávanie mzdových auditov.
· budete pracovať v prostredí transverzálnych vzťahov s rôznymi partnermi – zamestnanci, nadriadení, pracovníci HR; budete udržiavať mzdové údaje v inf.systéme, aktualizovať ich, zadávať a kalkulovať s dôrazom na ich dôvernosť.
· budete zodpovedný za dosiahnutie alebo prekročenie stanovenej úrovne služieb (SLA) a indikátorov (KPI), riadiť proces zlepšovania a implementácie procesných zmien v súlade so slovenskou legislatívou a procedúrami na strane klienta.
· Vašou úlohou bude riadenie tímu, vrátane účasti na nábore, školeniach a kariérneho rozvoja; budete mať zodpovednosť za definovanie tímových priorít, za zabezpečenie súladu s existujúcou politikou a procedúrami, s cieľom dosiahnuť alebo prekročiť ročné výkonnostné ciele; a zároveň vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
· budete zodpovedný za budovanie a udržiavanie vzťahov s kľúčovými zainteresovanými stranami vo Vašej oblasti a riadiť proces štandardizácie; viesť pravidelné kontrolné stretnutia s cieľom zosúladiť priority a aplikovať najlepšie známe procesy.
· budete súčasťou tímu vedúcich pracovníkov zaradený priamo pod Vedúcim prevádzky SSC.
POŽIADAVKY:
· štúdium v oblasti Riadenia ľudských zdrojov alebo primerané skúsenosti (minimálne 3 roky v oblasti spracovania miezd)
· výborná znalosť legislatívy a smerníc v oblasti sociálneho poistenia a spracovania miezd
· slovenský jazyk slovom aj písmom, anglický jazyk na úrovni B2, poľský jazyk výhodou
· silná orientácia na čísla, analytické myslenie, orientácia na výsledky
·schopnosť pracovať samostatne v náročnom a meniacom sa prostredí
·schopnosť pracovať z rôznymi informačnými systémami (vrátane SAP) je výhodou
·schopnosť definovať priority pre svoj tím
· táto pozícia ponúka skvelú možnosť pre lídra, ktorý chce aktívne pôsobiť na projekte transféru aktívít v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy od slovenského klienta do Centra zdieľaných služieb (SSC) v Tychy (POL). Súčasťou práce je zabezpečiť fungovanie týchto aktivít pre zamestnancov na Slovensku.
· budete riadiť malý tím referentov Miezd a Personálnej administratívy zodpovedný za poskytovanie služieb presne a načas pre slovenskú spoločnosť s viac ako 4000 zamestnancami. Súčasťou práce je aj vykonávanie mzdových auditov.
· budete pracovať v prostredí transverzálnych vzťahov s rôznymi partnermi – zamestnanci, nadriadení, pracovníci HR; budete udržiavať mzdové údaje v inf.systéme, aktualizovať ich, zadávať a kalkulovať s dôrazom na ich dôvernosť.
· budete zodpovedný za dosiahnutie alebo prekročenie stanovenej úrovne služieb (SLA) a indikátorov (KPI), riadiť proces zlepšovania a implementácie procesných zmien v súlade so slovenskou legislatívou a procedúrami na strane klienta.
· Vašou úlohou bude riadenie tímu, vrátane účasti na nábore, školeniach a kariérneho rozvoja; budete mať zodpovednosť za definovanie tímových priorít, za zabezpečenie súladu s existujúcou politikou a procedúrami, s cieľom dosiahnuť alebo prekročiť ročné výkonnostné ciele; a zároveň vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
· budete zodpovedný za budovanie a udržiavanie vzťahov s kľúčovými zainteresovanými stranami vo Vašej oblasti a riadiť proces štandardizácie; viesť pravidelné kontrolné stretnutia s cieľom zosúladiť priority a aplikovať najlepšie známe procesy.
· budete súčasťou tímu vedúcich pracovníkov zaradený priamo pod Vedúcim prevádzky SSC.
POŽIADAVKY:
· štúdium v oblasti Riadenia ľudských zdrojov alebo primerané skúsenosti (minimálne 3 roky v oblasti spracovania miezd)
· výborná znalosť legislatívy a smerníc v oblasti sociálneho poistenia a spracovania miezd
· slovenský jazyk slovom aj písmom, anglický jazyk na úrovni B2, poľský jazyk výhodou
· silná orientácia na čísla, analytické myslenie, orientácia na výsledky
·schopnosť pracovať samostatne v náročnom a meniacom sa prostredí
·schopnosť pracovať z rôznymi informačnými systémami (vrátane SAP) je výhodou
·schopnosť definovať priority pre svoj tím
Zamestnanecké výhody, benefity
PONÚKAME VÁM:
· príležitosť pre profesionálny rozvoj v medzinárodnom prostredí druhého najväčšieho výrobcu automobilov v Európe,
· účasť na procese transféru mzdových služieb, príležitosť viesť tím na medzinárodnom projekte v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy,
· atraktívnu mzdu a balík benefitov (vrátane zaujímavých zliav na produkty Opel / Vauxhall pre Vás a členov Vašej rodiny)
·príjemné a komfortné pracovné prostredie, v ktorom oceníme Vaše nasadenie.
Možnosť práce z domu 6 dní v mesiaci
· príležitosť pre profesionálny rozvoj v medzinárodnom prostredí druhého najväčšieho výrobcu automobilov v Európe,
· účasť na procese transféru mzdových služieb, príležitosť viesť tím na medzinárodnom projekte v oblasti Spracovania miezd a Personálnej administratívy,
· atraktívnu mzdu a balík benefitov (vrátane zaujímavých zliav na produkty Opel / Vauxhall pre Vás a členov Vašej rodiny)
·príjemné a komfortné pracovné prostredie, v ktorom oceníme Vaše nasadenie.
Možnosť práce z domu 6 dní v mesiaci
Informácie o výberovom konaní
CV prosím posielajte na adresu:
[email protected]
[email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Popredný svetový výrobca automobilov
Popredný svetový výrobca automobilov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Poľský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, cieľová orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Arios - personálna agentúra poskytujúca komplexné služby a poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov. Náš tím skúsených špecialistov zastrešuje profesionálne výberové procesy tak na priame výrobné pozície ako aj pre oblasť stredného a vyššieho manažmentu a špecialistov z rôznych oblastí. Sme držiteľmi Licencie na sprostredkovanie zamestnania za úhradu a Licencie na činnosť agentúry dočasného zamestnávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3867119
Posting date: 10.2.2020
2020-02-10
location: Žilinský kraj, Poľsko (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Personálny manažér Company: ARIOS - human resources s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac