We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ekonomický manažér / Personalista
APPLIED PRECISION s.r.o.
Miesto práce
Staviteľská 1, Bratislava
Staviteľská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac13. a 14. plat vo výške 100% aktuálnej hrubej mzdy
1 700 EUR/mesiac13. a 14. plat vo výške 100% aktuálnej hrubej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vystavovanie a spracovávanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- vykonávanie spätnej kontroly faktúr a podkladov k fakturácii
- sledovanie platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad
- komunikovanie s odberateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- dohliadanie nad správnymi finančnými postupmi, účtovaním, v súlade s legislatívou a internými predpismi platnými v spoločnosti
- komunikácia s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi a príslušnými úradmi
- zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia
- zodpovednosť za platby a účty spoločnosti, schvaľovacie procesy
- zodpovednosť za realizáciu mesačných a ročných uzávierkových prác, prípravu budgetu spoločnosti
- príprava reportov, analýz a štatistík
- nastavovanie a štandardizácia procesov spoločnosti týkajúcich sa financií
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia do firemnej praxe
- identifikácia slabých stránok v súčasných procesoch a postupoch, návrh riešení na ich odstránenie
- organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- inzerovanie voľných pracovných miest v online médiách
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- spolupráce pri tvorbe a implementácie systému odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov, interná komunikácia so zamestnancami
- organizácia firemných eventov, večierkov, teambildingov
- vykonávanie spätnej kontroly faktúr a podkladov k fakturácii
- sledovanie platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad
- komunikovanie s odberateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- dohliadanie nad správnymi finančnými postupmi, účtovaním, v súlade s legislatívou a internými predpismi platnými v spoločnosti
- komunikácia s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi a príslušnými úradmi
- zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia
- zodpovednosť za platby a účty spoločnosti, schvaľovacie procesy
- zodpovednosť za realizáciu mesačných a ročných uzávierkových prác, prípravu budgetu spoločnosti
- príprava reportov, analýz a štatistík
- nastavovanie a štandardizácia procesov spoločnosti týkajúcich sa financií
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia do firemnej praxe
- identifikácia slabých stránok v súčasných procesoch a postupoch, návrh riešení na ich odstránenie
- organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- inzerovanie voľných pracovných miest v online médiách
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- spolupráce pri tvorbe a implementácie systému odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov, interná komunikácia so zamestnancami
- organizácia firemných eventov, večierkov, teambildingov
Zamestnanecké výhody, benefity
pružná pracovná doba, 2 sick days, zaujímavá práca, možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť so štruktúrovaným životopisom zasielajte na uvedené kontakty. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, samostatnosť, schopnosť pracovať v tíme, záujem o stabilné pracovné miesto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa vývojom a výrobou presnej meracej techniky a automatizovaných meracích systémov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4034968
Posting date: 17.2.2021
2021-02-17
location: Bratislava Position: Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Personalista, Špecialista fakturácie a platieb Company: APPLIED PRECISION s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 700 EUR/mesiac