We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna pracovníčka
Apleona HSG s. r. o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR
850 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívna pracovníčka je kumulovaná pozícia v oblasti spracovania faktúr, pošty a recepcie.
Náplň práce:
- Prijímanie faktúr, ich triedenie podľa spoločností;
- Evidencia všetkých faktúr, ich označenie pečiatkou s dátumom a nálepkou s bar kódom;
- Kontrola obsahu faktúr;
- Vyhľadávanie, prípadne doplnenie čísla objednávky na faktúry v spolupráci s oddelením nákupu, v prípade že je faktúra v inej mene, dopĺňa aktuálny kurz podľa kurzu NBS;
- Registrovanie faktúr v knihe faktúr a v operačnom systéme;
- Skenovanie faktúr v špeciálnom skeneri;
- Zakladanie faktúr do šanónov podľa určeného poradia;
- Vystavovanie a posielanie listov o odmietnutí faktúry dodávateľom;
- Komunikuje s klientom a dodávateľmi ohľadom faktúr;
- Podpora recepcie, zástupy na recepcii ;
- Podpora podateľne, zapisovanie prijatej a odoslanej pošty; zástupy pracovníka podateľne;
Náplň práce:
- Prijímanie faktúr, ich triedenie podľa spoločností;
- Evidencia všetkých faktúr, ich označenie pečiatkou s dátumom a nálepkou s bar kódom;
- Kontrola obsahu faktúr;
- Vyhľadávanie, prípadne doplnenie čísla objednávky na faktúry v spolupráci s oddelením nákupu, v prípade že je faktúra v inej mene, dopĺňa aktuálny kurz podľa kurzu NBS;
- Registrovanie faktúr v knihe faktúr a v operačnom systéme;
- Skenovanie faktúr v špeciálnom skeneri;
- Zakladanie faktúr do šanónov podľa určeného poradia;
- Vystavovanie a posielanie listov o odmietnutí faktúry dodávateľom;
- Komunikuje s klientom a dodávateľmi ohľadom faktúr;
- Podpora recepcie, zástupy na recepcii ;
- Podpora podateľne, zapisovanie prijatej a odoslanej pošty; zástupy pracovníka podateľne;
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka oslovila, kontaktujte nás prosím elektronickou formou na uvedenú e-mailovú adresu a ako prílohu nám zašlite Váš životopis. Vybratých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme precíznosť, zmysel pre detail, komunikatívnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť a znalosť práce s PC a skenerom.
Podmienkou je znalosť anglického jazyka!
Podmienkou je znalosť anglického jazyka!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 216828
Posting date: 4.5.2018
2018-05-04
location: Dúbravská cesta 14, Karlova Ves Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Company: Apleona HSG s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 850 EUR