We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Mzdový účtovník so znalosťou HUMAN-u
ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Miesto práce
Trstínska cesta 8, Trnava
Trstínska cesta 8, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
IHNEĎ
IHNEĎ
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýška základného platu zavisí od seniority kandidáta
1 300 EUR/mesiacvýška základného platu zavisí od seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Príprava miezd - kompletné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov, najmä:
výpočet mzdy vrátane odvodov na sociálne a zdravotné poistenie na základe informácií z pracovných listov, výkazov z výroby, resp. podľa individuálnych formulárov, vrátane nadčasov a príplatkov za zmeny;
výpočet dane zo závislej činnosti;
výpočet a evidencia nemocenských dávok;
spracovanie agendy evidenčných listov;
zrážky zo mzdy podľa inštrukcií a na základe platných právnych predpisov;
výpočet exekúcií;
zapracovanie mesačných, polročných a ad-hoc prémií;
aktívna spolupráca s ostatnými útvarmi pri získavaní podkladov pre mzdy;
práca s dochádzkovým systémom HUMAN
priama komunikácia so zamestnancami v prípade potreby
• Udržiavanie a aktualizácia mzdových systémov podľa danej legislatívy
• Vkladanie osobných dát nových zamestnancov a aktualizácia existujúcich dát podľa potreby
• Monitorovanie, zozbieranie a zadávanie mesačných zmien (vstupy, výstupy, zmluvy na dobu určitú, interné preradenia, zmena mzdy, atď, …)
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, preplatky, nedoplatky na poistnom, atď, ...)
• Vydávanie potvrdení v mene zamestnávateľa pre rôzne účely a inštitúcie (banky, súdy, polícia, atď, ...)
• Ročné zúčtovanie dane z príjmu fyzických osôb
• Ročné prehľady pre Sociálnu a zdravotné poisťovne
• Príprava daňových výkazov a prehľadov pre úradné potreby
• Spracovávanie podkladov pre vystúpených zamestnancov
• Zamestnávanie občanov so zdravotným postihnutím (plnenie zákonných požiadaviek, spolupráca s potrebnými inštitúciami, atď, ...)
• Komunikácia so Štatistickým úradom
• Príprava podkladov pre pravidelné interné štatistiky
• Pravidelná komunikácia s finančným oddelením spoločnosti
• Reporting
• Participácia na vytváraní firemnej kultúry, pracovného prostredia, vzťahov so zamestnancami a interných vzťahov medzi spoločnosťou a zamestnancami
• Sledovanie dodržiavania personálnych procesov, smerníc a interných pravidiel, návrhy na optimalizáciu
• Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami v spoločnosti
• Zastupiteľnosť s tímom na personálnom oddelení
• Neustále sledovanie legislatívnych zmien a všeobecný prehľad v mzdovej problematike
• Ostatné administratívne práce na personálnom oddelení
• Ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
výpočet mzdy vrátane odvodov na sociálne a zdravotné poistenie na základe informácií z pracovných listov, výkazov z výroby, resp. podľa individuálnych formulárov, vrátane nadčasov a príplatkov za zmeny;
výpočet dane zo závislej činnosti;
výpočet a evidencia nemocenských dávok;
spracovanie agendy evidenčných listov;
zrážky zo mzdy podľa inštrukcií a na základe platných právnych predpisov;
výpočet exekúcií;
zapracovanie mesačných, polročných a ad-hoc prémií;
aktívna spolupráca s ostatnými útvarmi pri získavaní podkladov pre mzdy;
práca s dochádzkovým systémom HUMAN
priama komunikácia so zamestnancami v prípade potreby
• Udržiavanie a aktualizácia mzdových systémov podľa danej legislatívy
• Vkladanie osobných dát nových zamestnancov a aktualizácia existujúcich dát podľa potreby
• Monitorovanie, zozbieranie a zadávanie mesačných zmien (vstupy, výstupy, zmluvy na dobu určitú, interné preradenia, zmena mzdy, atď, …)
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami (prihlášky, odhlášky, preplatky, nedoplatky na poistnom, atď, ...)
• Vydávanie potvrdení v mene zamestnávateľa pre rôzne účely a inštitúcie (banky, súdy, polícia, atď, ...)
• Ročné zúčtovanie dane z príjmu fyzických osôb
• Ročné prehľady pre Sociálnu a zdravotné poisťovne
• Príprava daňových výkazov a prehľadov pre úradné potreby
• Spracovávanie podkladov pre vystúpených zamestnancov
• Zamestnávanie občanov so zdravotným postihnutím (plnenie zákonných požiadaviek, spolupráca s potrebnými inštitúciami, atď, ...)
• Komunikácia so Štatistickým úradom
• Príprava podkladov pre pravidelné interné štatistiky
• Pravidelná komunikácia s finančným oddelením spoločnosti
• Reporting
• Participácia na vytváraní firemnej kultúry, pracovného prostredia, vzťahov so zamestnancami a interných vzťahov medzi spoločnosťou a zamestnancami
• Sledovanie dodržiavania personálnych procesov, smerníc a interných pravidiel, návrhy na optimalizáciu
• Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami v spoločnosti
• Zastupiteľnosť s tímom na personálnom oddelení
• Neustále sledovanie legislatívnych zmien a všeobecný prehľad v mzdovej problematike
• Ostatné administratívne práce na personálnom oddelení
• Ďaľšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
13.plat
príspevok na dopravu
príspevok pri jubileách, narodení dieťaťa
možnosť zúčastniť sa na rôznych rozvojových a mimofiremných aktivitách
jazykové kurzy
príspevok na dopravu
príspevok pri jubileách, narodení dieťaťa
možnosť zúčastniť sa na rôznych rozvojových a mimofiremných aktivitách
jazykové kurzy
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovaní budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Human - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
SAP - Základy
Human - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- diskrétnosť
- zodpovednosť
- flexibilita
- diskrétnosť
- zodpovednosť
- flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grupo Antolin je významný svetový dodávateľ komponentov pre automobilové interiéry, ktorý ponúka svojim klientom celkové služby zahŕňajúce koncepciu, dizajn, vývoj, výrobu a distribúciu stropných systémov, dverí, sedadiel a svetelných systémov. Pôvodom španielska medzinárodná spoločnosť podniká v 26 krajinách so 149 výrobnými závodmi a 29 technickými centrami zamestnáva okolo 26 000 zamestnancov. So svojím tímom kvalifikovaných odborníkov a najpokročilejšími technológiami je spoločnosť schopná bezproblémovo reagovať na požiadavky svojich zákazníkov, ktorých podporuje po celom svete dodávajúc im najvyššiu kvalitu produktov a služieb. Finančná likvidita,inovácia, kvalita a konkurencieschopné ceny sú to, čo vytvára jedinečné hodnoty firmy ako Grupo Antolin, ktorá sa snaží na dennej báze zachovávať dôveru svojich klientov, investorov a dodávateľov. Závod v Trnave má v súčasnosti 170 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3870685
Posting date: 14.2.2020
2020-02-14
location: Trnava Position: Mzdový účtovník Company: ANTOLIN TRNAVA s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac