We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodná asistentka v IT spoločnosti
ANECT a.s.
Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Jarošova 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2024
1.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac- možnosť variabilnej zložky mzdy
Od 1 350 EUR/mesiac- možnosť variabilnej zložky mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude súčasťou tvojich aktivít?
- zabezpečiť plynulý chod officu ANECT Bratislava
- podporné činnosti pre vedenie spoločnosti
- príprava a kontrola obchodných dokumentov
- komunikácia s technickým a obchodným oddelením
- podporné činnosti pre technické a obchodné oddelenie
- spracovanie, príjem a odoslanie reklamácií
- príjem, evidencia a odosielanie pošty
- vítaná je skúsenosť s účtovným systémom ABRA
- príprava podkladov k pravidelným ISO auditom
- zabezpečiť plynulý chod officu ANECT Bratislava
- podporné činnosti pre vedenie spoločnosti
- príprava a kontrola obchodných dokumentov
- komunikácia s technickým a obchodným oddelením
- podporné činnosti pre technické a obchodné oddelenie
- spracovanie, príjem a odoslanie reklamácií
- príjem, evidencia a odosielanie pošty
- vítaná je skúsenosť s účtovným systémom ABRA
- príprava podkladov k pravidelným ISO auditom
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo mi ANECT môže ponúknuť?
- žiadny open space, ale dostatok vlastného priestoru, kde ťa nebude nikto a nič rušiť
- zázemie stabilnej IT firmy a profesijný rozvoj
- 5 dní dovolenky naviac
- 5 sickdays
- vlastné parkovacie miesto
- žiadny open space, ale dostatok vlastného priestoru, kde ťa nebude nikto a nič rušiť
- zázemie stabilnej IT firmy a profesijný rozvoj
- 5 dní dovolenky naviac
- 5 sickdays
- vlastné parkovacie miesto
Informácie o výberovom konaní
Kto sme?
Sme popredným dodávateľom integrovaných riešení a služieb v oblasti informačných a komunikačných technológií s veľkým dôrazom na ICT bezpečnosť. Okrem bezpečnosti sa dlhodobo venujeme aj infraštruktúre ICT, komunikácii a spolupráci, dátovým centrám a prevádzke a riadenia ICT. Ponúkame aj projektový management, integráciu produktov a služieb vrátane predaja a inštalácie vybraných technológií.
Naša úloha?
Priniesť zjednodušenie, inováciu a úžitok naším klientom. Aby sme túto úlohu splnili, staviame na zodpovedných a kvalitných ľuďoch.
Zaujala Vás naša pracovná ponuka? Neváhajte nás kontaktovať.
Sme popredným dodávateľom integrovaných riešení a služieb v oblasti informačných a komunikačných technológií s veľkým dôrazom na ICT bezpečnosť. Okrem bezpečnosti sa dlhodobo venujeme aj infraštruktúre ICT, komunikácii a spolupráci, dátovým centrám a prevádzke a riadenia ICT. Ponúkame aj projektový management, integráciu produktov a služieb vrátane predaja a inštalácie vybraných technológií.
Naša úloha?
Priniesť zjednodušenie, inováciu a úžitok naším klientom. Aby sme túto úlohu splnili, staviame na zodpovedných a kvalitných ľuďoch.
Zaujala Vás naša pracovná ponuka? Neváhajte nás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Vzdelanie v oblasti ekonómie je výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo ďalšieho by u nás nemalo chýbať?
• Proaktívny prístup
• Chuť vzdelávať sa
• Zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
• Tímový duch
Čoho si u nás najviac cenia naši kolegovia / kolegyne?
• Stabilného zázemia s možnosťou sebarealizáce a osobného rozvoja
• Otvoreného prístupu a priateľskej atmosféry
• Profesionálneho a zodpovedného tímu
• Proaktívny prístup
• Chuť vzdelávať sa
• Zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
• Tímový duch
Čoho si u nás najviac cenia naši kolegovia / kolegyne?
• Stabilného zázemia s možnosťou sebarealizáce a osobného rozvoja
• Otvoreného prístupu a priateľskej atmosféry
• Profesionálneho a zodpovedného tímu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nie sme korporácia, ale už 29 rokov pracujeme na projektoch z oblasti kybernetickej bezpečnosti a ICT pre mnohé veľké spoločnosti. Medzi našich zákazníkov patria firmy z oblasti priemyslu, služieb či bankovníctva, a to na lokálnom, ale aj svetovom trhu. ANECT tvorí stabilný tím profesionálov naprieč Prahou, Brnom a Bratislavou. Pridaj sa k nám rozvíjať inovatívne myšlienky v kombinácii s osvedčenými postupmi, a tak maximalizovať úžitok pre zákazníkov. Viac informácií o nás nájdeš na webe www.anect.com/sk
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2367687
Posting date: 16.2.2024
2024-02-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Company: ANECT a.s.
Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac