We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Guest Relations Specialist / Front office manager
Ambiente serviced apartments s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.01.2024
01.01.2024
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ambiente Apartments hľadá nového energického kolegu/kolegyňu na niekoľko dní v týždni (part-time, 2-4 pracovné dni v týždni, aj víkendy) na dynamickú pozíciu Guest relations specialist. Ponúkaná pozícia je ako stvorená pre ľudí, ktorí milujú cestovný ruch a intenzívny kontakt a komunikáciu s ľuďmi. Na pozícií front office managera budeš v dennodennom kontakte s hosťami, prostredníctvom emailovej, telefonickej a osobnej komunikácie. Hľadáme kolegu, ktorý disponuje silnými komunikačnými schopnosťami, je otvorený, empatický, ukecaný a nevyčerpá ho žiadna otázka. Mal by si disponovať odolnosťou a pohotovým a samostatným rozhodovaním. V skratke, budeš hlavnou kontaktnou osobou pre našich hostí a osobou zodpovednou za ich pobyt od vytvorenia rezervácie, check-in, asistenciu a komunikáciu počas pobytu, fakturácie/úhrady za pobyt až po check-out. Hľadáme človeka s veľký zanietením a 100%tným nasadením, človeka s úsmevom na tvári a príjemným vystupovaním.
Práca prebieha z kancelárie alebo priamo z našich apartmánov v centre Bratislavy (BA I.). Dátum nástupu je na dohode (orientačne január 2024).
Do náplne práce patrí:
- zodpovednosť za check-in a check-out procesy, support pri contact-less ubytovaní hostí
- práca s rezervačným a platobnými systémami
- e-mailová a telefonická komunikácia s hosťami (využívanie cudzieho jazyka na dennej báze)
- práca s OTA's platformami (booking.com, airbnb a iné).
- pohotové riešenie ad hoc situácií a requestov hostí
- koordinácia chyžných
- inovatívny a aktívny prístup k práci
- záujem o hostí, ochota poradiť a pomôcť
- príležitostné kontroly apartmánov
Náš nový kolega by mal byť energický, vždy dobre naladený s "can do" approach a mal by s rozvahou zvládnuť riešenie rôznorodých situácií (hosť nevie nájsť ubytovanie/hosť sa vymkol/hosť si zabudol na apartmáne nabíjačku...:)). K jeho silným stránkam musí patriť komunikatívnosť a výborný prejav (telefonický, emailový). Dôležitý je tiež pozitívny vzťah k technológiám, pretože hoci ponúkame ubytovanie na apartmánoch, tvoja práca bude najmä v online priestore.
Práca prebieha z kancelárie alebo priamo z našich apartmánov v centre Bratislavy (BA I.). Dátum nástupu je na dohode (orientačne január 2024).
Do náplne práce patrí:
- zodpovednosť za check-in a check-out procesy, support pri contact-less ubytovaní hostí
- práca s rezervačným a platobnými systémami
- e-mailová a telefonická komunikácia s hosťami (využívanie cudzieho jazyka na dennej báze)
- práca s OTA's platformami (booking.com, airbnb a iné).
- pohotové riešenie ad hoc situácií a requestov hostí
- koordinácia chyžných
- inovatívny a aktívny prístup k práci
- záujem o hostí, ochota poradiť a pomôcť
- príležitostné kontroly apartmánov
Náš nový kolega by mal byť energický, vždy dobre naladený s "can do" approach a mal by s rozvahou zvládnuť riešenie rôznorodých situácií (hosť nevie nájsť ubytovanie/hosť sa vymkol/hosť si zabudol na apartmáne nabíjačku...:)). K jeho silným stránkam musí patriť komunikatívnosť a výborný prejav (telefonický, emailový). Dôležitý je tiež pozitívny vzťah k technológiám, pretože hoci ponúkame ubytovanie na apartmánoch, tvoja práca bude najmä v online priestore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilnú pracovnú dobu (práca na 2-4 dni v týždni, pracovný deň je od 09.00-19.00).
- zaujímavú a kreatívnu náplň, prácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- prácu v renomovanej spoločnosti, ktorá pôsobí na trhu už od roku 2008
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze
- dlhodobú spoluprácu a kariérny posun
- mobilný telefón a laptop
- práca na živnosť / pri študentoch na dohodu o brigádnickej práce pre študenta
- flexibilnú pracovnú dobu (práca na 2-4 dni v týždni, pracovný deň je od 09.00-19.00).
- zaujímavú a kreatívnu náplň, prácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- prácu v renomovanej spoločnosti, ktorá pôsobí na trhu už od roku 2008
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze
- dlhodobú spoluprácu a kariérny posun
- mobilný telefón a laptop
- práca na živnosť / pri študentoch na dohodu o brigádnickej práce pre študenta
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu posielajte prosím svoje životopisy na [email protected]. Motivačný list je výhodou, ideálny kandidát žije v Bratislave alebo okolí a je denným študentom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Cestovný ruch, Hoteliérstvo, Manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť anglického jazyka, iné jazyky sú výhodou
- Aktívne a zodpovedné pristupovanie k problémom
- Pozitívny proklientský prístup, "can do" approach
- Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pohotovo a príjemne reagovať aj v stresových situáciách
- Samostatnosť v rozhodovaní
- Schopnosť pracovať v digitálnom svete (rezervačné a platobné systémy, OTA's platformy)
- Aktívne a zodpovedné pristupovanie k problémom
- Pozitívny proklientský prístup, "can do" approach
- Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pohotovo a príjemne reagovať aj v stresových situáciách
- Samostatnosť v rozhodovaní
- Schopnosť pracovať v digitálnom svete (rezervačné a platobné systémy, OTA's platformy)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ambiente Serviced Apartments je spoločnosť, ktorá svojimi službami predstavuje alternatívu hotelierstvu. Zaoberáme sa krátkodobým a dlhodobým prenájmom apartmánov v centre hlavného mesta a mesačne ubytovávame bezkontaktne stovky hostí prichádzajúcich do Bratislavy za účelom pracovnej cesty alebo oddychu.
ID: 2330211
Posting date: 30.11.2023
2023-11-30
location: Bratislava Position: Office manager, Recepčná, Sprievodca v cestovnom ruchu Company: Ambiente serviced apartments s.r.o.
Basic salary component (gross): 6 EUR/hod.