Supervízor call centra

Altnuo s.r.o.

Miesto práce
Kominárska 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacMesačný FIX vo výške 950 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za prevádzku, plnenie cieľov a štandardov predaja
- Práca s tímom - zaškoľovanie, podpora a ďalší rozvoj
- Vedenie, koordinovanie, motivovanie a vykonávanie dohľadu nad plnením pracovných úloh zverených operátorov
-Zaškoľovanie novoprijatých operátorov do firemných procesov a postupov
-Podieľanie sa na tvorbe motivačných programov
-Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému

Zamestnanecké výhody, benefity

-kompletné bezplatné zaškolenie

- flexibilná pracovná doba

-práca v stabilnej spoločnosti

- pravidelné odborné zaškolenia hradené spoločnosťou

- príjemný kolektív

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 15.07.2020

Svoje životopisy zasielajte na:
[email protected]

Vaše údaje, ktoré nám poskytnete, posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-skúsenosť s vedením tímu
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- flexibilita, pracovné nasadenie
- ovládať prácu s pc,
- odolnosť voči stresu a pozitívny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dodávame viac než len služby bežného call centra. Naše portfólio služieb dosahuje vyšší rozmer ako klasický telemarketing čí zákaznícke infolinky.

Potenciálni klienti si môžu vybrať zo širokej škály hlavných i doplnkových služieb. Každému klientovi garantujeme individuálny prístup a maximálne úsilie, z našej strany, k splneniu ich požiadaviek.

Každý jeden operátor v call centre je certifikovaný a profesionálne zaškolený aby mohol byť nasadený na úlohy akéhokoľvek typu.

„Kľúčom k napredovaniu je profesionálna komunikácia“
ID: 3846575  Posting date: 22.6.2020  Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac