We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent junior - operátor Call centra
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 706 EUR/mesiac
Od 706 EUR/mesiac
Náplň práce
- vybavovanie telefonických a emailových požiadaviek klientov, infolinka pre klientov
- samostatné riešenie požiadaviek - poskytovanie informácií z poistných zmlúv
- spracovanie vybraných druhov zmien na poistných zmluvách
- práca s interným systémom a zadávanie informácie do databáz
- priebežné overovanie a aktualizácia údajov v databázach
Požiadavky na kandidáta
- SŠ vzdelanie s maturitou
- dobrá znalosť práce s PC (MS Office/Word, Excel, Outlook)
- znalosť anglického jazyka je výhodou
- znalosť poistných produktov je vítaná, nie je však podmienkou
- výborné komunikačné schopnosti, príjemný hlas, excelentný písomný prejav
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita a zodpovednosť
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- odolnosť voči stresu, schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
- záujem o samovzdelávanie, schopnosť rýchlo sa učiť
- flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- príspevok na kompenzáciu nákladov na testovanie ochorenia koronavírusom COVID-19
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
- pevná pracovná doba pondelok až piatok s posuvným začiatkom: 07:00 – 15:15, 08:00 – 16:15, 09:00 – 17:15, 10:45 – 19:00, plán dochádzky sa stanovuje mesiac vopred
- víkendová služba jedna sobota, jedna nedeľa v priemere za mesiac v čase od 09:00 – 16:00
- mesačné odmeny po skúšobnej dobe, finálna mzda závisí od individuálnych schopností a skúseností vybratého kandidáta
Miesto výkonu práce bude v Banskej Bystrici, Dolná 62. Dočasne Nám. SNP 98/2 Zvolen - presun do konca roka 2021 do Banskej Bystrice
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3958375
Posting date: 27.8.2020
2020-08-27
location: Zvolen Position: Administratívny pracovník, referent, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 706 EUR/mesiac