Asistent na odbore obchodu neživotného a firemného poistenia

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2020
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača

Náplň práce

  • zodpovednosť za plynulý chod kancelárie
  • príprava štatistík a zostáv
  • príprava prezentácii
  • práca v programoch ASP (UNIUS , Alegro...)
  • vedenie a evidencia písomnej a elektronickej agendy a korešpondencie
  • plánovanie a koordinovanie pracovného programu
  • zabezpečovanie interných a externých stretnutí, služobných ciest
  • koordinácia a riadenie činností podľa pokynov a priorít nadriadeného
  • organizačná podpora pri príprave podujatí
  • prijímanie a starostlivosť o návštevy 
  • materiálne zabezpečenie kancelárie

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdelanie
  • znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na výbornej užívateľskej úrovni
  • znalosť anglického jazyka výhodou
  • samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť 
  • výborné komunikačné a organizačné schopnosti
  • vysoká miera časovej flexibility a odolnosť voči stresu

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Pracovná pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3863616  Posting date: 5.2.2020  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 900 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača