We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent na odbore obchodu neživotného a firemného poistenia
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2020
01.03.2020
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
od 900 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- zodpovednosť za plynulý chod kancelárie
- príprava štatistík a zostáv
- príprava prezentácii
- práca v programoch ASP (UNIUS , Alegro...)
- vedenie a evidencia písomnej a elektronickej agendy a korešpondencie
- plánovanie a koordinovanie pracovného programu
- zabezpečovanie interných a externých stretnutí, služobných ciest
- koordinácia a riadenie činností podľa pokynov a priorít nadriadeného
- organizačná podpora pri príprave podujatí
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- materiálne zabezpečenie kancelárie
Požiadavky na kandidáta
- SŠ/VŠ vzdelanie
- znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na výbornej užívateľskej úrovni
- znalosť anglického jazyka výhodou
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoká miera časovej flexibility a odolnosť voči stresu
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Pracovná pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3863616
Posting date: 5.2.2020
2020-02-05
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Referent správy poistenia, Referent výberu poistného Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 900 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača