We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent prevádzkových služieb - Zvolen
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.06.2019
15.06.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- skenovanie, indexovanie a vyťažovanie dokumentov internej a externej pošty
- manipulácia a spracovanie poštových zásielok došlej a odoslanej pošty
- spracovanie intervencií, interných a externých dokumentov
- činnosti súvisiace so skladom tlačív
- komunikácia s obchodnou sieťou
Požiadavky na kandidáta
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- pozícia je vhodná aj pre absolventov
- dobrá znalosť práce s PC (MS Office/Word, Excel), Lotus Notes
- znalosť problematiky skenovania dokumentov výhodou
- znalosť poistných produktov výhodou
- komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť
- flexibilita, ochota učiť sa nové veci, tímová spolupráca
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3670300
Posting date: 16.5.2019
2019-05-16
location: okres Zvolen Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent správy registrov, Referent správy zmlúv Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 800 € brutto/mesačne v závislosti od praxe a skúseností uchádzača