Vedúci oddelenia IT Helpdesk

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Račianska 62, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1845 € brutto/mesačne

Náplň práce

  • vedenie, motivácia a hodnotenie zamestnancov oddelenia
  • organizovanie, riadenie, koordinácia a kontrola činnosti zamestnancov oddelenia
  • zodpovednosť za plnenie plánov a cieľov oddelenia
  • vypracovanie pracovných postupov, usmernení a zabezpečenie školení
  • riešenie prevádzkových problémov, spracovanie štatistických podkladov
  • zabezpečenie testovania funkčnosti nových aplikácií, prípadne zmien v aplikáciách

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdelanie
  • prax v oblasti IT podpory podmienkou
  • HW znalosti ohľadom PC (tlačiarne, notebooky, tablety)
  • znalosti periférnych zariadení (tlačiarne, scanery, multifunkčné zariadenia...)
  • všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
  • znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
  • znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
  • znalosti kancelárskeho balíka MS Office a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP, DNS)
  • znalosť emailových služieb Lotus Notes, resp. MS Outlook a prostredia CITRIX, resp. terminálových služieb
  • základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol) a podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
  • znalosť anglického jazyka - B2
  • manažérske schopnosti (vedenia a motivácia tímu), orientácia na výsledky a dosahovanie stanovených cieľov
  • analytické a procesné myslenie, inovatívny a aktívny prístup k práci

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť 
  • príspevok na Multisport kartu
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • flexibilný pracovný čas

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3641922  Posting date: 11.4.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 1845 € brutto/mesačne