We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Devízový likvidátor
Miesto práce
Račianska 62, Bratislava
Račianska 62, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2019-03-01
2019-03-01
Mzdové podmienky (brutto)
900 € brutto/mesačne
900 € brutto/mesačne
Náplň práce
- likvidácia zahraničných poistných udalostí z povinného zmluvného poistenia motorových vozidiel v zmysle slovenských noriem a medzinárodných dohôd
- písomná i verbálna komunikácia v cudzom jazyku AJ/NJ na dennej báze (klienti, zahraniční partneri)
- posudzovanie právneho nároku na poskytnutie poistného plnenia
- komunikácia s klientom, jeho zástupcami, orgánmi štátnej správy a inými subjektmi pri likvidácii poistných udalostí
- stanovovanie výšky poistného plnenia
- poukazovanie poistného plnenia na účet klientov
- príprava podkladov k poistným udalostiam na rokovania s korešpondenčným partnerom
Požiadavky na kandidáta
- SŠ/VŠ vzdelanie právnického resp. ekonomického zamerania je výhodou
- znalosť práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint; Lotus Notes; internet)
- aktívna znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) je potrebou, znalosť iných cudzích jazykov (nemecký /taliansky/maďarský/francúzsky) je výhodou
- znalosti z oblasti poisťovníctva
- právne minimum – schopnosť orientácie v právnych predpisoch je výhodou
- pracovné skúsenosti v oblasti likvidácie poistných udalostí (zahraničných, škôd na zdraví) sú veľkou výhodou
- samostatnosť, dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- komunikačné zručnosti (telefonické a písomné), schopnosť argumentovať
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť rýchlo sa učiť
- schopnosť efektívneho využívania pracovného času
- schopnosť pracovať samostatne i tímovo
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3585984
Posting date: 24.1.2019
2019-01-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Poistný likvidátor, Referent správy zmlúv Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 € brutto/mesačne