We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Metodik špecialista
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2019-04-01
2019-04-01
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100 € mesačne brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
od 1100 € mesačne brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- evidovanie a správa dokumentácie vybraných softwarových licencií spoločnosti
- príprava podkladov k posudzovaniu obstarania vybraných softwarových licencií
- koordinovanie posudzovania potreby kúpy vybraných softwarových licencií, ich bezpečnosti pre spoločnosť ako aj dopadu na infraštruktúru spoločnosti
- sledovanie zmien licenčných podmienok vybraných softwarov
- navrhovanie optimalizácie licencií softwarov v spoločnosti
- komunikácia informácií týkajúcich sa softwarových licencií v rámci spoločnosti a skupiny
- komunikácia s externými partnermi v oblasti licenčného manažmentu
Požiadavky na kandidáta
- VŠ vzdelanie II. stupňa (ekonomicke alebo technické výhodou)
- prax v oblasti práce s licenciami (licenčný manažment) výhodou
- pokročilá znalosť práce s MS Office (Excel)
- znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- znalosť práce v SAP výhodou
- analytické myslenie, zmysel pre detail
- ochota neustále sa zlepšovať, aktívny a inovatívny prístup
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Informácie pre uchádzača
Pozícia je na zástup počas materskej dovolenky. Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3574270
Posting date: 9.1.2019
2019-01-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Procesný manažér, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1100 € mesačne brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača