We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista/Špecialistka technickej podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikácia s používateľom
- zaisťovanie telefonickej IT podpory pre používateľov
- promptné riešenie HW a SW problémov
- správa používateľských účtov
- spolupráca s IT podporou 2. a 3.úrovne
Požiadavky na kandidáta:
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii je výhodou
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- pokročilé znalosti v oblasti:
- operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie a nadstavbových služieb MS
(napr. MS Active Directory, DHCP)
- kancelárskeho balíka MS Office
- periférnych zariadení (napr. tlačiarne)
- emailových služieb Lotus Notes resp. MS Outlook
- stavby siete (TCP/IP protokol)
- podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- základné HW znalosti
- znalosť prostredia CITRIX resp. terminálových služieb výhodou
- anglický jazyk (základná technická terminológia potrebná k výkonu práce)
- výborné komunikačné schopnosti
- ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zákazníckeho servisu
- schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
- logické myslenie
- schopnosť identifikovať a následne riešiť problémy
- navrhovať procesné zlepšenia
- odolnosť voči stresovým situáciám
Termín nástupu:
december 2016, prípadne dohodou
Iné výhody:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- príspevok zamestnávateľa na životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní plateného voľna navyše
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
Upresnenie miesta výkonu práce:
Bratislava, Račianska 62
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu najneskôr do 8.12.2016.
Pracovný pomer sa uzatvára na dobu určitú do 30.6.2017.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 2826162
Posting date: 24.11.2016
2016-11-24
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Správca informačného systému, Systémový administrátor, Špecialista IT bezpečnosti, Telefonický operátor Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.