We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor Callcentra/ Helpdesk
Miesto práce
Mlynské Nivy 71, Bratislava
Mlynské Nivy 71, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• aktívne komunikovanie so zákazníkmi
• podpora L1
• registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
• hlásenie výpadkov nadriadenému
• eskalácia zaevidovaných požiadaviek
• vzdialená podpora užívateľov informačného systému
• riešenie úloh pri správe informačného systému
• úvodný support a klasifikácia incidentov
• zodpovednosť za promptné riešenie problémov
• kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
• spracovanie podkladov pre pravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
• hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
• podpora L1
• registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
• hlásenie výpadkov nadriadenému
• eskalácia zaevidovaných požiadaviek
• vzdialená podpora užívateľov informačného systému
• riešenie úloh pri správe informačného systému
• úvodný support a klasifikácia incidentov
• zodpovednosť za promptné riešenie problémov
• kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
• spracovanie podkladov pre pravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
• hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom a modernom priestore
- práca v mladom a dynamickom tíme
- možnosť stabilnej a dlhodobej práce
- stravné lístky vo vyššej ako zákonom stanovenej hodnote
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup pri riešení problémových situácií
• vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
• ochota na sebe pracovať
• serióznosť a spoľahlivosť
• tímový hráč
• pracovné skúsenosti v oblasti IT - výhodou
• vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
• ochota na sebe pracovať
• serióznosť a spoľahlivosť
• tímový hráč
• pracovné skúsenosti v oblasti IT - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Aliter Technologies ako uznávaný expert v oblasti IKT a softvérového vývoja dodáva sofistikované a jedinečné technologické riešenia prispôsobené potrebám klientov. Spoločnosť má tri hlavné produkčné divízie. Divízia IKT systémov sa zameriava na integráciu bezpečnej IKT infraštruktúry s vysokou pridanou hodnotou, ako sú dátové centrá, komunikačné systémy a siete. Divízia softvérového vývoja poskytuje klientom inovatívne riešenia prispôsobené ich potrebám a buduje vlastné produktové portfólio v oblasti automatizácie cloud-u, orchestrácie služieb a prevádzky kontaktných centier. Divízia Špeciálnych systémov ponúka návrh, vývoj a integráciu produktov a riešení určených pre ozbrojené sily, záchranné a policajné útvary a použitie v taktickom prostredí.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2524586
Posting date: 1.5.2017
2017-05-01
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: Aliter Technologies, a.s.