We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčná / Asistentka
Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Miesto práce
Karadžičova, Bratislava
Karadžičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiacOdmena je predmetom dohody v závislosti od skúseností uchádzača.
900 - 1 100 EUR/mesiacOdmena je predmetom dohody v závislosti od skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v Paul Q hľadáme novú asistentku/recepčnú. Hľadáme komunikatívnu a pozitívne naladenú osobu, ktorá sa nestratí vo víre pracovných úloh v tíme právnikov.
Ak máte:
- skúsenosti v administratíve
- zodpovedný a iniciatívny prístup k práci
- rada prácu s ľuďmi v kolektíve
- záujem pracovať v stabilnej právnickej firme v Bratislave
... potom v Paul Q hľadáme práve Vás. Pošlite nám Vaše CV s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie;
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi;
- evidencia a spracovanie pošty a faktúr;
- administratívna podpora pre právnikov či klientov (napr. formátovanie, skenovanie, viazanie dokumentov );
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie;
- objednávanie tovaru, kontrola stavu zásob;
- organizácia stretnutí a kalendárov vedenia;
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených.
Termín nástupu: ihneď
Informácia k výberovému procesu: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ak máte:
- skúsenosti v administratíve
- zodpovedný a iniciatívny prístup k práci
- rada prácu s ľuďmi v kolektíve
- záujem pracovať v stabilnej právnickej firme v Bratislave
... potom v Paul Q hľadáme práve Vás. Pošlite nám Vaše CV s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie;
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a dodávateľmi;
- evidencia a spracovanie pošty a faktúr;
- administratívna podpora pre právnikov či klientov (napr. formátovanie, skenovanie, viazanie dokumentov );
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie;
- objednávanie tovaru, kontrola stavu zásob;
- organizácia stretnutí a kalendárov vedenia;
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených.
Termín nástupu: ihneď
Informácia k výberovému procesu: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Zamestnanecké výhody, benefity
V Paul Q Vám ponúkame:
- prácu v poprednej advokátskej kancelárii;
- výbornú príležitosť na osobný rast, získavanie nových skúsenosti a zručností;
- využívanie anglického jazyka;
- príjemné pracovné prostredie v nových kanceláriách v centre Bratislavy;
- teambuildingové aktivity;
- občerstvenie pre zamestnancov;
- MultiSport karta;
- prácu v mladom a priateľskom kolektíve.
- prácu v poprednej advokátskej kancelárii;
- výbornú príležitosť na osobný rast, získavanie nových skúsenosti a zručností;
- využívanie anglického jazyka;
- príjemné pracovné prostredie v nových kanceláriách v centre Bratislavy;
- teambuildingové aktivity;
- občerstvenie pre zamestnancov;
- MultiSport karta;
- prácu v mladom a priateľskom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis nám, prosím, pošlite spolu s krátkym motivačným listom a aktuálnou fotografiou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme pozitívneho človeka s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorý bude reprezentovať spoločnosť v súlade s našimi hodnotami.
Prax v administratíve je nevyhnutná. Zaujímajú nás aj osobnostné predpoklady kandidátky ako komunikatívnosť, flexibilita, motivácia, tímová spolupráca a organizačné schopnosti.
Anglický jazyk požadujeme na komunikatívnej úrovni.
Prax v administratíve je nevyhnutná. Zaujímajú nás aj osobnostné predpoklady kandidátky ako komunikatívnosť, flexibilita, motivácia, tímová spolupráca a organizačné schopnosti.
Anglický jazyk požadujeme na komunikatívnej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Paul Q je poprednou slovenskou advokátskou kanceláriou, s viac ako 30 ročnými skúsenosťami s poskytovaním právnych služieb pre slovenskú a medzinárodnú klientelu. Tím Paul Q tvorí 20 právnikov poskytujúcich právne poradenstvo najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva, M&A, realitných projektov, projektového financovia, súdnych sporov, ochrany osobnosti a compliance. Kvalitu našich služieb oceňujú renomované nezávislé medzinárodné ratingové organizácie, a medzi poprednými poskytovateľmi právnych služieb sa pravidelne umiestňujeme aj v rámci relevantných slovenských rebríčkov a ankiet.
https://www.paulqlaw.com/
https://www.paulqlaw.com/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3643590
Posting date: 18.11.2021
2021-11-18
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Company: Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac