Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník s angličtinou (aj absolventi )
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiacOd 1190 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
1 190 EUR/mesiacOd 1190 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríš plynule anglicky a nerobí ti problém komunikovať a pracovať v popoludňajších hodinách, potom hľadáme práve teba na špecialistu zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Košiciach/Bratislave.
Ak ťa ponuka zaujala pošli nám svoj životopis.
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží základná mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Ak ťa ponuka zaujala pošli nám svoj životopis.
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží základná mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť podiskutovať aj o možnosti HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
Informácie o výberovom konaní
Uvedená ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastronómie, predaja, nákupu, výroby, logistiky,
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4335574
Posting date: 23.5.2022
2022-05-23
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Čašník, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 190 EUR/mesiac