Business support manager for CSEE

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, silnú medzinárodnú spoločnosť, ktorá je na trhu už viac, ako 75rokov, hľadáme proaktívneho a dynamického Business support managera pre región CSEE (m/f)

Pracujte v medzinárodnom prostredí a uplatnite svoje manažérske zručnosti v office manažmente a spolupracujte so svojim tímom na zaujímavých úlohách.

Čo bude náplňou vašej práce?

• riadenie tímu pozostávajúceho zo štyroch ľudí - (Office manageri v regióne CSEE)
• office management agenda ako:
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

office management & business support

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kľúčové kompetencie :

• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4322751  Posting date: 6.5.2022  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 2 100 EUR/mesiac