We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Business support manager for CSEE
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
, Bratislava
, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 100 EUR/mesiac
2 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, silnú medzinárodnú spoločnosť, ktorá je na trhu už viac, ako 75rokov, hľadáme proaktívneho a dynamického Business support managera pre región CSEE (m/f)
Pracujte v medzinárodnom prostredí a uplatnite svoje manažérske zručnosti v office manažmente a spolupracujte so svojim tímom na zaujímavých úlohách.
Čo bude náplňou vašej práce?
• riadenie tímu pozostávajúceho zo štyroch ľudí - (Office manageri v regióne CSEE)
• office management agenda ako:
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP
Pracujte v medzinárodnom prostredí a uplatnite svoje manažérske zručnosti v office manažmente a spolupracujte so svojim tímom na zaujímavých úlohách.
Čo bude náplňou vašej práce?
• riadenie tímu pozostávajúceho zo štyroch ľudí - (Office manageri v regióne CSEE)
• office management agenda ako:
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
office management & business support
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kľúčové kompetencie :
• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”
• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4322751
Posting date: 6.5.2022
2022-05-06
location: Bratislava Position: Office manager Company: Talent Solutions, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 2 100 EUR/mesiac