We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager v silnej medzinárodnej spoločnosti (m/f)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúsenosti uchádzača a môže byť upravená smerom nahor
1 500 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúsenosti uchádzača a môže byť upravená smerom nahor
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, silnú medzinárodnú spoločnosť, ktorá je na trhu už viac, ako 75rokov, hľadáme proaktívneho a dynamického Office managera (m/f)
Pracujte pre stabilnú spoločnosť v medzinárodnom prostredí, ktorá sídli neďaleko centra Bratislavy.
Čo bude náplňou vašej práce?
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP
Pracujte pre stabilnú spoločnosť v medzinárodnom prostredí, ktorá sídli neďaleko centra Bratislavy.
Čo bude náplňou vašej práce?
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• dôkladné zaškolenie v Prahe, kde sídli centrála spoločnosti (1prac. Týždeň po nástupe)
• zmluva na dobu neurčitú
• home office (2dni/týždeň)- nutná je však flexibilita- dni nie sú presne stanovené- závisí na dohode
• krásne novopostavené priestory
• dôkladné zaškolenie v Prahe, kde sídli centrála spoločnosti (1prac. Týždeň po nástupe)
• zmluva na dobu neurčitú
• home office (2dni/týždeň)- nutná je však flexibilita- dni nie sú presne stanovené- závisí na dohode
• krásne novopostavené priestory
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kľúčové kompetencie :
• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii výhodou
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”
• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii výhodou
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4317123
Posting date: 29.4.2022
2022-04-29
location: Bratislava Position: Office manager Company: Talent Solutions - ADECCO
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac