We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR services administrator with German
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúseností kandidáta a môže sa výrazne líšiť
1 300 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúseností kandidáta a môže sa výrazne líšiť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte radi papierovačky a vyhovuje Vám práca z domu? Dohovoríte sa nemecky a angličtinu máte v malíčku? Potom hľadáme práve Vás!
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-budete komunikovať so zamestnancami spoločnosti a budete ich kontaktnou osobou pre personálnu agendu
-spracovávať personálne dokumenty zamestnancov z nemecky hovoriaceho tímu
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
Požiadavky na kandidáta:
• záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
• ochota pracovať výlučne z domu
• oba jazyky (AJ C1- pohovory v angličtine, NJ – B1- vedieť predstaviť sa, hovoriť o svojej motivácii a slovná zásoba z oblasti personalistiky)
• skúsenosť s prácou v korporácii resp. väčšej spoločnosti
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-budete komunikovať so zamestnancami spoločnosti a budete ich kontaktnou osobou pre personálnu agendu
-spracovávať personálne dokumenty zamestnancov z nemecky hovoriaceho tímu
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
Požiadavky na kandidáta:
• záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
• ochota pracovať výlučne z domu
• oba jazyky (AJ C1- pohovory v angličtine, NJ – B1- vedieť predstaviť sa, hovoriť o svojej motivácii a slovná zásoba z oblasti personalistiky)
• skúsenosť s prácou v korporácii resp. väčšej spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie veľkej medzinárodnej spoločnosti
• Multikultúrne prostredie
• Multisport karta
• Dôkladné zaškolenie
• Zmluva na dobu neurčitú
• Multikultúrne prostredie
• Multisport karta
• Dôkladné zaškolenie
• Zmluva na dobu neurčitú
Informácie o výberovom konaní
Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre klienta, ktrou je etablovaná, medzinárdná spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
HR
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4245650
Posting date: 25.1.2022
2022-01-25
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor Company: Talent Solutions - ADECCO
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac