HR services administrator with German

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúseností kandidáta a môže sa výrazne líšiť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte radi papierovačky a vyhovuje Vám práca z domu? Dohovoríte sa nemecky a angličtinu máte v malíčku? Potom hľadáme práve Vás!

Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.

Náplň práce:

-budete komunikovať so zamestnancami spoločnosti a budete ich kontaktnou osobou pre personálnu agendu
-spracovávať personálne dokumenty zamestnancov z nemecky hovoriaceho tímu
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov

Požiadavky na kandidáta:

• záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
• ochota pracovať výlučne z domu
• oba jazyky (AJ C1- pohovory v angličtine, NJ – B1- vedieť predstaviť sa, hovoriť o svojej motivácii a slovná zásoba z oblasti personalistiky)
• skúsenosť s prácou v korporácii resp. väčšej spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zázemie veľkej medzinárodnej spoločnosti
• Multikultúrne prostredie
• Multisport karta
• Dôkladné zaškolenie
• Zmluva na dobu neurčitú

Informácie o výberovom konaní

Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre klienta, ktrou je etablovaná, medzinárdná spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

HR

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4245650  Posting date: 25.1.2022  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac