We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Nemusieť skoro vstávať, ale dobre zarábať ? Hľadáme helpline agenta pre nadnárodnú spoločnosť ! (Bratislava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
február 2022
február 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 € mesačne
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 € mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si komunikatívny, dokážeš riešiť vzniknuté problémy? Si technicky zručný? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Tvojou úlohou bude:
- telefonická komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- primanie prichádzajúcich hovorov
- poradenstvo ohľadom produktov a služieb
- riešenie technických problémov na diaľku
- technická podpora, zaistenie spokojnosti zákazníka
- práca na 8 hodinové zmeny na rotačnej báze
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Tvojou úlohou bude:
- telefonická komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- primanie prichádzajúcich hovorov
- poradenstvo ohľadom produktov a služieb
- riešenie technických problémov na diaľku
- technická podpora, zaistenie spokojnosti zákazníka
- práca na 8 hodinové zmeny na rotačnej báze
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Zamestnanecké výhody, benefity
- využívanie a zdokonaľovanie anglického jazyka
- parkovanie v budove spoločnosti
- možnosť kariérneho rastu
- nadštandardné zdravotné poistenie
- doprava taxíkom zdarma po 22:30 v rámci BA
- parkovanie v budove spoločnosti
- možnosť kariérneho rastu
- nadštandardné zdravotné poistenie
- doprava taxíkom zdarma po 22:30 v rámci BA
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodný klient so sídlom v Bratislave.
Medzinárodný klient so sídlom v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- časová flexibilita (práca na zmeny)
- schopnosť pracovať pod stresom
- orientácia na zákazníka
- časová flexibilita (práca na zmeny)
- schopnosť pracovať pod stresom
- orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4245633
Posting date: 25.1.2022
2022-01-25
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 220 EUR/mesiac