We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Dyson - zákaznícka podpora, skrátený úväzok, poobedné a víkendové zmeny, možnosť home office
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
646 - 1 031 EUR/mesiac- základná mzda podľa jazykových znalostí a úväzku 646€- 687€ brutto pri úväzku 20 hod/týždenne, 968€-1031€ pri 30 hod/týždenne
646 - 1 031 EUR/mesiac- základná mzda podľa jazykových znalostí a úväzku 646€- 687€ brutto pri úväzku 20 hod/týždenne, 968€-1031€ pri 30 hod/týždenne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hľadáte brigádu popri štúdiu, alebo si chcete privyrobiť pri Vašej bežnej práci a ovládate FRANCÚZSKY alebo HOLANDSKÝ jazyk na úrovni C1, máme pre Vás skvelú príležitosť priať sa k tímu:
Zákaznícky servis pre značku Dyson
DOLEŽITÉ:
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- pracuje sa na zmeny, v rozmedzí od 11:00-22:00, pondelok - nedeľa, podľa vopred určených shift plans - viac informácií pri pohovore
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Vašou náplňou práce bude:
- prijímanie hovorov, e-mailov a chat-ových správ od potenciálnych aj stálych zákazníkov Dyson
- komunikácia so zákazníkom vo francúzskom ALEBO holandskom jazyku, produktové poradenstvo, riešenie problémov (reklamácie, vrátenie tovaru, objednávka náhradných dielov)
- prezentovanie značky Dyson a poskytovanie kvalitného zákazníckeho servisu a poradenstva
- administratívne úlohy (zapisovanie údajov do databázy)
- v spolupráci s tímom zlepšovanie procesov a návrh nových riešení
Zákaznícky servis pre značku Dyson
DOLEŽITÉ:
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- pracuje sa na zmeny, v rozmedzí od 11:00-22:00, pondelok - nedeľa, podľa vopred určených shift plans - viac informácií pri pohovore
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Vašou náplňou práce bude:
- prijímanie hovorov, e-mailov a chat-ových správ od potenciálnych aj stálych zákazníkov Dyson
- komunikácia so zákazníkom vo francúzskom ALEBO holandskom jazyku, produktové poradenstvo, riešenie problémov (reklamácie, vrátenie tovaru, objednávka náhradných dielov)
- prezentovanie značky Dyson a poskytovanie kvalitného zákazníckeho servisu a poradenstva
- administratívne úlohy (zapisovanie údajov do databázy)
- v spolupráci s tímom zlepšovanie procesov a návrh nových riešení
Zamestnanecké výhody, benefity
- intenzívne zaškolenie na produkty a komunikáciu so zákazníkom
- zľavy na produkty značky Dyson
- bonusová schéma podľa výsledkov
- skrátený pracovný úväzok (16 - 30 hod/týždenne)
- zľavy na produkty značky Dyson
- bonusová schéma podľa výsledkov
- skrátený pracovný úväzok (16 - 30 hod/týždenne)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
CPM poskytuje celosvetoto služby v rámci outsourcing v oblastiach predaj, marketing, zákaznícky servis.
CPM poskytuje celosvetoto služby v rámci outsourcing v oblastiach predaj, marketing, zákaznícky servis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- jazykové znalosti: francúzsky ALEBO holandský jazyk na úrovni C1 - podmienka
- anglický jazyk na úrovni B1-B2 - podmienka
- PC zručnosti
- komunikatívnosť, zodpovednosť, ochota učiť sa a dosahovať výsledky
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
- anglický jazyk na úrovni B1-B2 - podmienka
- PC zručnosti
- komunikatívnosť, zodpovednosť, ochota učiť sa a dosahovať výsledky
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4180423
Posting date: 26.7.2022
2022-07-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 646 EUR/mesiac