How can we help you?

IptiQ Business Analyst

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ Vyššia mzda je možná v závislosti od vzdelania, kvalifikácie a odbornej praxe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme človeka, ktorý má záujem a motiváciu pracovať s analýzami, rád skúma, ako veci fungujú.
Vo svojej funkcii budete mať možnosť pracovať na globálnych projektoch a podporovať výrobné procesy. Budete sa zameriavať na integráciu údajov, návrh a vývoj nových rozhraní a funkcií, ale aj na podporu a monitorovanie údajov. Budete zapojený do všetkých krokov projektu, a budú Vám pridelené aj Vaše vlastné projekty, ktoré budete nezávisle riadiť v úzkej spolupráci s projektovým tímom.
Medzi kľúčové kompetencie patrí :
• Obchodná analýza nových požiadaviek a požiadaviek na zmeny IT riešení
• Zhromažďovanie, diskusia a analýza požiadaviek na vylepšenia systému v spolupráci so seniornejšími kolegami a s obchodnými partnermi
• Zachytenie a dokumentácia požiadaviek na zmenu
• Úzka spolupráca s aplikačnými inžiniermi
• Vývoj, vykonávanie a dokumentovanie funkčných a nefunkčných testov
• Dokumentácia riešenia
• Nezávislé riadenie pridelených úloh a podprojektov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilné pracovné prostredie ( ktoré poskytuje presvedčivú mieru autonómie pri rozhodovaní o tom, ako, kedy a kde budete vykonávať svoje úlohy) - homeoffice
- interné školenia a kurzy
- podpora pri získavaní nových vedomostí zo sveta IT
- sickdays
- multisport karta

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Client business is one of the world's leading providers of reinsurance, insurance, and other forms of insurance-based risk transfer. They anticipate and manage risk – from natural catastrophes to climate change, from aging populations to cybercrime. Together with their clients they develop smarter solutions and help the world to rebuild, renew and move forward.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Must have:
• vysokoškolské vzdelanie v odbore obchodná administratíva, ekonomika, informačné technológie alebo ekvivalent
• silné analytické schopnosti a schopnosti riešiť problémy
• dobre vyvinuté komunikačné schopnosti
• veľmi dobré znalosti v produktoch Microsoft (MS Office, Teams, SharePoint), znalosť SQL je pre túto pozíciu silným prínosom
• Anglický jazyk - komunikatívna úroveň, nemecký jazyk výhodou
• agilná mentalita a otvorenosť novým úlohám, ochota sa neustále učiť
• začínate sami sebou, ste nezávislí a reagujete na charakter a prácu
• znalosť základných účtovných zásad by bola výhodou
• otvorená myseľ


Aká ste osobnosť:
• Analytická: Obchodné problémy riešite pomocou vlastnej iniciatívy v súlade so svojou úlohou.
• Proklientsky zameraná: Uvedomujete si dôležitosť interných a externých klientov. Máte záujem porozumieť potrebám a cieľom našich klientov a radi s nimi pracujete, aby ste ich splnili. Zameriavate sa na dodanie, dodržiavanie dohodnutých termínov dodania a poskytovanie vysoko kvalitných služieb.
• Tímovo orientovaná osobnosť: Ste schopní spolupracovať s ostatnými a prispievať ako súčasť tímu k dosiahnutiu spoločného cieľa.
• Flexibilná: agilitu demonštrujete prispôsobením sa zmenám cieľov a priorít a pružne reagujete na meniace sa obchodné potreby.
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. je líder v poskytovaní personálnych služieb šitých na mieru.
Kvalita našich služieb reflektuje dôkladnú znalosť trhu a hlboké pochopenie potrieb našich klientov. 50 rokov zhromažďujeme skúsenosti a znalosti a implementujeme moderné techniky a metódy práce.
Dizajnujeme pre našich klientov nové riešenia, aby sme zvýšili účinnosť a nákladovú efektivitu procesov v oblasti ľudských zdrojov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Malíčková
Tel.: +421902684698
E-mail: poslať životopis
ID: 4176503  Posting date: 3.11.2021  Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac