Rád komunikuješ po anglicky? Vyhovuje ti práca z domu? Pod pracovať ako špecialista zákazníckej podpory :)

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacSkutočný plat bude pravdepodobne vyšší na základe schopností a skúseností kandidáta (+ 100 až 500 € ako kompenzácia a bonusy)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre medzinárodnú spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadáme špecialistov zákazníckej podpor! Hľadáme ľudí, ktorí nemajú problém komunikovať po anglicky.
Zaškolia Vás v Bratislave a následne môžete začať pracovať na home office - počas dňa či noci na základe dohodnutých zmien.

Ak Vás pracovná ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis ;)

Náplň práce:

- Každodenná komunikácia s medzinárodnými zákazníkmi spoločnosti
- Poradenstvo v otázkach technickej podpory
- Budovanie dlhodobého vzťahu s klientom
- Práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v časovom rozmedzí od 11:00 do 8:00 rána nasledujúceho dňa

Zamestnanecké výhody, benefity

- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- možnosť postupu na leaderské pozície už po 1 roku
- životné poistenie
- zmluva na dobu neurčitú
- parkovanie v budove spoločnosti
- zabezpečená doprava po 22:30
- atraktívne finančné príplatky za neskoré zmeny

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Iné neuvedené oblasti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Aktívne ovládanie anglického jazyk B2/C1
- Výborné komunikačné zručnosti
- Flexibilita v práci na smeny (US pracovný čas)
- Otvorenosť k práci v medzinárodnom tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4167766  Posting date: 23.9.2021  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac