Можливість для людей з України

Zákaznícka podpora vo francúzskom, holandskom alebo severskom jazyku (možnosť home office)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 290 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako súčasť novo-vybudovaného teamu britskej spoločnosti (sídlo myhive, Vajnorská, Bratislava) budete mať na starosti komunikáciu so zákazníkmi a top zákaznícky servis (čierna elektronika pre domácnosti, sušiče na ruky pre komerčné účely).

DOLEŽITÉ: pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným

Vašou úlohou bude najmä:

- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť

Zamestnanecké výhody, benefity

- jedinečná možnosť byť súčasťou nového projektu na Slovensku a byť pri vzniku nového centra zdieľaných služieb (kariérne možnosti)
- práca pre silnú značku s kvalitnými produktmi
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- 5 dní dovolenky navyše

Informácie o výberovom konaní

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8,5 hod denne (vrátane prestávok), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 -18:00
11:00 -20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca

Zmeny sú plánované nadriadeným na 4 týždne vopred, pracujete podľa vopred určeného plánu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta - značku Dyson - výrobca a predajca prémiových elektrospotrebičov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Holandský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nórsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Dánsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Fínsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Švédsky jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1 a vyššie)
- jeden z týchto jazykov na úrovni pokročilý (C1 alebo C2): francúzsky/holandský/nórsky/dánsky/švédsky/fínsky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4163128  Posting date: 28.7.2022  Basic salary component (gross): 1 290 EUR/mesiac