We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hovoríte plynule poľsky a anglicky? Hľadáte niečo nové? Staňte sa súčasťou nového SSC v Bratislave ako Customer Support (office+home office)!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac- finálna ponuka závisí od znalostí (jazykových) a skúseností uchádzača
1 350 EUR/mesiac- finálna ponuka závisí od znalostí (jazykových) a skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako súčasť novo-vybudovaného teamu budete mať na starosti komunikáciu so zákazníkmi a top zákaznícky servis.
Vašou úlohou bude najmä:
- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť v zahraničí
Vašou úlohou bude najmä:
- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť v zahraničí
Zamestnanecké výhody, benefity
- jedinečná možnosť byť súčasťou green field projektu a byť pri vzniku nového shred service centra (kariérne možnosti)
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- home office (po zaučení, do 50%, neskôr možné zvýšenie podielu HO)
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- home office (po zaučení, do 50%, neskôr možné zvýšenie podielu HO)
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. PRichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príleťitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. PRichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príleťitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Poľský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- poľský jazyk na vynikajúcej úrovni
- anglický jazyk na úrovni pokročilý
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- anglický jazyk na úrovni pokročilý
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4132222
Posting date: 29.7.2021
2021-07-29
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac