We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník klientského servisu s holandským jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacmzda sa môže líšiť v závislosti od skúseností
1 200 EUR/mesiacmzda sa môže líšiť v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – medzinárodnú firmu zameranú na operatívny leasing automobilov, hľadáme prozákaznícky orientovaného administratívneho pracovníka s plynulou znalosťou holandského jazyka.
Náplň práce:
- práca s dátami v internom systéme
- komunikácia s automobilovými importérmi
- finálne overovanie konfigurácie vozidiel a miesta doručenia
- kontaktná osoba pre koncového klienta
- promptné riešenie interných požiadaviek
- komunikácia s internými oddeleniami
Náplň práce:
- práca s dátami v internom systéme
- komunikácia s automobilovými importérmi
- finálne overovanie konfigurácie vozidiel a miesta doručenia
- kontaktná osoba pre koncového klienta
- promptné riešenie interných požiadaviek
- komunikácia s internými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovná zmluva na dobu neurčitú
- možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel so zamestnaneckou zľavou po skončení skúšobnej doby
- home office 2x do týždňa
- 4 sick days a 25 dní dovolenky
- ročný bonus vo výške 120% mesačného platu v závislosti od výkonu
- možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel so zamestnaneckou zľavou po skončení skúšobnej doby
- home office 2x do týždňa
- 4 sick days a 25 dní dovolenky
- ročný bonus vo výške 120% mesačného platu v závislosti od výkonu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Náš klient je medzinárodná firma zameraná na operatívny leasing automobilov medzinárodným korporáciám, malým a stredným podnikom a profesionálnym partnerom.
Náš klient je medzinárodná firma zameraná na operatívny leasing automobilov medzinárodným korporáciám, malým a stredným podnikom a profesionálnym partnerom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- holandský a anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikatívnosť
- orientácia na zákazníka a príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- orientácia na zákazníka a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4061672
Posting date: 17.5.2021
2021-05-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac