Hľadáme skúseného človeka na pozíciu kontrolóra nákladov vo výrobnej spoločnosti

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacvýška mzdy závisí od seniority a skúseností kandidáta a bude predmetom pohovoru v spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste skúsený/á finančný/á kontrolór/ka z výrobného prostredia?
Orientujete sa v oblasti finančného kontrolingu, účtovníctva a radi znižujete náklady?

Ak áno - skvelé!
Pre nášho klienta budete ten pravý! Reagujte ihneď zaslaním Vášho životopisu!

Náplň práce úspešného uchádzača:

• Podpora uzávierkových činností
• KPI reporting
• Analýza rentability (ziskovosť projektov - marža)
• Manažment procesu schvaľovania objednávok
• Kontrola nákladovosti a reporting
• WCM podporné activity piliera cost deployment
• Podpora treasury aktivít
• Kontrola a analýza materiálových nákladov.
• Sledovanie a plánovanie nákladov.
• Informovanie Finance controllera o nákladoch spoločnosti.
• Analýza aktuálnych výsledkov v porovnaní s prognózou a plánovaným cieľom.
• Príprava časti podkladov pre Finančného kontrolóra

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v medzinárodnej etablovanej spoločnosti
- kariérny rast a rozvoj
- cafeteria a iné zaujímavé benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Medzinárodná automotive spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti v oblasti cost controlling, nákupu
• používateľ SAPu a excel pokročilý
• znalosť ISO TS, ISO 14001, OHSAS
• znalosť FMEA, P-FMEA, PPAP
• orientácia v automotive štandardoch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4060943  Posting date: 13.4.2021  Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac