We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR administrátor/HR špecialista - spracovanie podkladov ku mzdám
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1000 ako fix / podľa skúseností, plus k tomu variabilná časť mzdy
1 000 EUR/mesiac1000 ako fix / podľa skúseností, plus k tomu variabilná časť mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na našu Košickú pobočku hľadáme posilu na pozíciu HR administrátor/ HR špecialista Hľadáme človeka s predchádzajúcimi skúsenosťami na obdobnej pozícii, ktorý sa chce ďalej kariérne rozvíjať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.
Náplň práce:
- pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientom
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klienta priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-podieľa sa na oslovovaní a výberovom procese kandidátov pre klientov
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Náplň práce:
- pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov
- spracováva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientom
- pravidelne je osobne k dispozícii zamestnancom klienta priamo v jeho sídle ( preprava firemným automobilom) / nutnosť byť aktívny šofér
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-podieľa sa na oslovovaní a výberovom procese kandidátov pre klientov
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- priateľský kolektív
prístupom ku zamestnancom
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- priateľský kolektív
Informácie o výberovom konaní
Prosím zašlite CV na mailovú adresu a do predmetu uveďte názov pracovnej pozície. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Koordinátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klienta
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Koordinátor, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientmi
- skúsenosť s prácou s programom Softip - výhodou
- VP sk. B - aktívny vodič / pravidelné návštevy klienta
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3965341
Posting date: 11.9.2020
2020-09-11
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac