Finančný manažér

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 400 EUR/mesiacOd 2400€/mesiac - platové podmienky môžu byť vyššie v závislosti od schopností a skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti civilnej ochrany, obsadzujeme kľúčovú pozíciu vrámci finančného oddelenia spoločnosti. Ak máte skúsenosti z finančnej oblasti, nebojíte sa zodpovednosti a multitasking vám nerobí problém, pokojne čítajte ďalej.

Náplňou práce Business finančného manažéra je:
• Zodpovednosť za mzdy, účtovníctvo, dane a kontrolu
• Forecasting, výkazníctvo, DPH podania a ročná účtovná závierka
• Optimalizácia a zlepšovanie finančných procesov
• Zodpovednosť za podnikové audity a právne náležitosti spoločnosti
• Komunikácia a spolupráca s externými audítormi, miestnymi úradmi a daňovými poradcami
• Týždenný, mesačný, štvrťročný a ročný reporting vedeniu spoločnosti
• Podpora pri zmene finančného a účtovného softvéru

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivujúce finančné ohodnotenie + služobné auto
• Homeoffice (po dohode s nadriadeným)
• Možnosť kariérneho a osobnostného rastu
• Spolupráca so zahraničnými tímami
• Príležitostné pracovné cesty a výborný kolektív

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť zaoberajúca sa civilnou ochranou a bezpečnostnými systémami

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysokoškolský titul z podnikovej administratívy so zameraním na účtovníctvo/financie
• Aspoň 3 roky relevantných skúseností – Skúsenosti z veľkej 4 výhodou
• Znalosť IFRS a štandardov podvojného účtovníctva, ako aj znalosť podnikového finančného práva
• Znalosť programov spoločnosti Microsoft
• Znalosť účtovného programu Navision výhodou
• Profesionálny prejav a skúsenosti s prezentovaním výsledkov
• Zameranie na detail a priateľský, tímový prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3955797  Posting date: 25.9.2020  Basic salary component (gross): 2 400 EUR/mesiac