Junior Administratívny pracovník so SAP

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do medzinárodnej spoločnosti hľadáme kandidátov so skúsenosťou z oblasti Customer service a Administratívy.

Tvoja náplň práce bude:

- Zodpovednosť za všetky customer service objednávky
- Informovanie zákazníkov o stave objednávok
- Nahrávanie faktúr na zákaznícky portál
- Realizovanie objednávok na náhradné diely a monitorovanie času ich dodania

Zamestnanecké výhody, benefity

- Ročný bonus
- Cafeteria bonusový systém
- 4 dni dovolenky navyše (Sick days)
- Home Office
- Práca v medzinárodnej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblastiach: distribúcia elektrickej energie, priemyselná automatizácia a riadenie, automatizácia a bezpečnosť budov, inštalačné systémy a riadenie (domové elektroinštalácie + inteligentné budovy), zálohovanie elektrickej energie a chladenie, riešenia pre zdroje obnoviteľnej energie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti na rovnakej pozícií
- MS Office, SAP na pokročilej úrovni
- Angličtina slovom aj písmom
- Komunikačné a organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3870412  Posting date: 13.2.2020  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac