We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hľadá sa kolegyňa do kancelárie s Nemeckým jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 339 EUR/mesiac
1 339 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš už nejaké skúsenosti s administratívnou prácou a komunikácia v nemčine ti nerobí žiadny problém? Šanca pre teba stať sa súčasťou úspešnej medzinárodnej
spoločnosti.
Tvojou úlohou bude :
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Plnenie operatívnych úloh
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti
spoločnosti.
Tvojou úlohou bude :
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Plnenie operatívnych úloh
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca do interného stavu spoločnosti na dobu neurčitú,
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- možnosť občasnej práce z domu,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical,
- karta Multisport,
a veľa ďalšieho
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- možnosť občasnej práce z domu,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical,
- karta Multisport,
a veľa ďalšieho
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Pre nášho klienta niekoľkokrát oceneného Top zamestnávateľa hľadáme Administratívnu pracovníčku!
Pre nášho klienta niekoľkokrát oceneného Top zamestnávateľa hľadáme Administratívnu pracovníčku!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký jazyk - úroveň B2 podmienkou
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť,
- asertivita, proaktivita, schopnosť spolupráce,
- organizačné a komunikačné schopnosti, lojalita,
- zodpovednosť, analytické myslenie, flexibilita,
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť,
- asertivita, proaktivita, schopnosť spolupráce,
- organizačné a komunikačné schopnosti, lojalita,
- zodpovednosť, analytické myslenie, flexibilita,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3848748
Posting date: 15.1.2020
2020-01-15
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 339 EUR/mesiac