Hľadá sa kolegyňa do kancelárie s Nemeckým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 339 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš už nejaké skúsenosti s administratívnou prácou a komunikácia v nemčine ti nerobí žiadny problém? Šanca pre teba stať sa súčasťou úspešnej medzinárodnej
spoločnosti.

Tvojou úlohou bude :
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Plnenie operatívnych úloh
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca do interného stavu spoločnosti na dobu neurčitú,
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- možnosť občasnej práce z domu,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical,
- karta Multisport,
a veľa ďalšieho

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pre nášho klienta niekoľkokrát oceneného Top zamestnávateľa hľadáme Administratívnu pracovníčku!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, obchod

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nemecký jazyk - úroveň B2 podmienkou
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť,
- asertivita, proaktivita, schopnosť spolupráce,
- organizačné a komunikačné schopnosti, lojalita,
- zodpovednosť, analytické myslenie, flexibilita,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3848748  Posting date: 15.1.2020  Basic salary component (gross): 1 339 EUR/mesiac