We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník s nemčinou pre spoločnosť OMV
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 € brutto v závislosti od skúseností
od 1300 € brutto v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, spoločnosť OMV hľadáme vhodného kandidáta, ktorému nerobí problém komunikácia v nemčine a je aj tímový hráč.
Hlavnou náplňou práce bude:
- aktivovanie a deaktivovanie palivových kariet
- pridávanie nových klientov do interného systému,
- práca s databázou,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti,
Hlavnou náplňou práce bude:
- aktivovanie a deaktivovanie palivových kariet
- pridávanie nových klientov do interného systému,
- práca s databázou,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti,
Zamestnanecké výhody, benefity
- referal bonus,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SAP - výhoda
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3793480
Posting date: 11.11.2019
2019-11-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300 € brutto v závislosti od skúseností