We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník - Back Office
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Komárno
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)
800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zaznamenávanie údajov do internej databázy,
- správa formulárov určených k neskoršej fakturácii,
- niekoľkostupňová kontrola spracovania finálnych platobných požiadaviek,
- monitoring a následný záznam udelených platobných výnimiek a ich prípadné opravy
- dôsledná evidencia chybných formulárov do interného systému,
- reporting pochybení a následná oprava
- správa formulárov určených k neskoršej fakturácii,
- niekoľkostupňová kontrola spracovania finálnych platobných požiadaviek,
- monitoring a následný záznam udelených platobných výnimiek a ich prípadné opravy
- dôsledná evidencia chybných formulárov do interného systému,
- reporting pochybení a následná oprava
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient ponúka široké spektrum výhod a benefitov, pričom medzi také najzaujímavejšie patria určite:
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát by mal disponovať nasledujúcimi zručnosťami a vlastnosťami:
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3773933
Posting date: 27.9.2019
2019-09-27
location: Komárno Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Obchodný referent, Office manager Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)