Administratívny pracovník - Back Office

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zaznamenávanie údajov do internej databázy,
- správa formulárov určených k neskoršej fakturácii,
- niekoľkostupňová kontrola spracovania finálnych platobných požiadaviek,
- monitoring a následný záznam udelených platobných výnimiek a ich prípadné opravy
- dôsledná evidencia chybných formulárov do interného systému,
- reporting pochybení a následná oprava

Zamestnanecké výhody, benefity

Náš klient ponúka široké spektrum výhod a benefitov, pričom medzi také najzaujímavejšie patria určite:
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát by mal disponovať nasledujúcimi zručnosťami a vlastnosťami:
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3773933  Posting date: 27.9.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)