We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník s Francuzštinou + Základná znalosť áut (benefit 90% homeoffice)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1200€
1100 - 1200€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu car data špecialista hľadáme človeka ktorý hovorí po Francúzsky. Na tejto pozícii budeš zodpovedný za nahadzovanie databázy aut a jej obohacovanie, komunikovanie v cudzom jazyku mailom a telefonicky, účasť na meetingoch a na rozvíjaní spoločnosti.
!! Je dôležitá základná znalosť aut !! potrebné vedieť ako sa vo Francúzštine povie koleso alebo brzdy. Vedieť čo to je ABS...
Po môžeš (je to na tebe) využívať 90% home office (môžeš pracovať z domu od Pondelka do Piatka a len niektoré Piatky musíš byť na centrále v Bratislave kvôli mítingom.)
!! Je dôležitá základná znalosť aut !! potrebné vedieť ako sa vo Francúzštine povie koleso alebo brzdy. Vedieť čo to je ABS...
Po môžeš (je to na tebe) využívať 90% home office (môžeš pracovať z domu od Pondelka do Piatka a len niektoré Piatky musíš byť na centrále v Bratislave kvôli mítingom.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Teambuildingy, Pro klientsky zameraná firma - výlety na Kilimandžáro, autom po Európe atď
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office /po zaučení na pozíciu
• Zamestnanecká pôžička od spoločnosti Cetelem so zvýhodneným úrokom
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do
zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji
• Nové benefity pripravujeme a pridávame každý rok podľa spätnej väzby zamestnancov
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office /po zaučení na pozíciu
• Zamestnanecká pôžička od spoločnosti Cetelem so zvýhodneným úrokom
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do
zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji
• Nové benefity pripravujeme a pridávame každý rok podľa spätnej väzby zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Medzi zákazníkov spoločnosti patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace so správou vozového parku.
Medzi zákazníkov spoločnosti patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace so správou vozového parku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3770081
Posting date: 23.9.2019
2019-09-23
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Recepčná, Sekretárka, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 - 1200€