We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pomáhaj ľuďom s angličtinou! (Špecialista podpory zákazníkov)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, od 20.1. alebo 1.2. 2020
Dohodou, od 20.1. alebo 1.2. 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 420 EUR/mesiac
1 150 - 1 420 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš pomáhať ľuďom a využívať pri tom angličtinu?
Je tu skvelá príležitosť zlepšiť svoje komunikačné zručnosti a schopnosť porozumieť technickými otázkam!
Staň sa špecialistom pre technickú podporu pre zákazníkov AT&T NORTH-AMERICAN (na americký pracovný čas- 11:00 - 4:30 (najskoršia zmena začína o 11:00 a končí o 19:30 , najneskoršia zmena o 20:00 a končí o 4:30 ráno, medzi tým je viacero možných zmien)).
Tvojou úlohou bude:
- Pomáhať medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
- Budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi
- Využívať nadobudnuté odborné vedomosti o telekomunikačných produktoch
- Riešenie technických problémov pre zákazníkov (dostanete odborné školenie v kategórii AWARD-WINNING TRAINING)
Je tu skvelá príležitosť zlepšiť svoje komunikačné zručnosti a schopnosť porozumieť technickými otázkam!
Staň sa špecialistom pre technickú podporu pre zákazníkov AT&T NORTH-AMERICAN (na americký pracovný čas- 11:00 - 4:30 (najskoršia zmena začína o 11:00 a končí o 19:30 , najneskoršia zmena o 20:00 a končí o 4:30 ráno, medzi tým je viacero možných zmien)).
Tvojou úlohou bude:
- Pomáhať medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
- Budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi
- Využívať nadobudnuté odborné vedomosti o telekomunikačných produktoch
- Riešenie technických problémov pre zákazníkov (dostanete odborné školenie v kategórii AWARD-WINNING TRAINING)
Zamestnanecké výhody, benefity
Atraktívny balík finančných aj nefinančných benefitov, medzi ktoré patrí:
- Kariérny rozvoj
- Nadštandardné finančné bonusy za prácu na neskoré zmeny
- Spoločenské akcie s kolegami, športové a kultúrne podujatia
- Vždy budete mať miesto na parkovanie
- Životné poistenie
- Kariérny rozvoj
- Nadštandardné finančné bonusy za prácu na neskoré zmeny
- Spoločenské akcie s kolegami, športové a kultúrne podujatia
- Vždy budete mať miesto na parkovanie
- Životné poistenie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Celosvetovo ocenená severoamerická spoločnosť
Celosvetovo ocenená severoamerická spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Plynulá angličtina
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Flexibilita (striedanie smien)
- Odolnosť voči stresu
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Flexibilita (striedanie smien)
- Odolnosť voči stresu
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3735302
Posting date: 5.12.2019
2019-12-05
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 150 EUR/mesiac