We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Administrator/ HR Specialist
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, príp. dohodou
ASAP, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny
min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu HR Administrator hľadáme kolegu do nášho INTERNÉHO TÍMU s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať, s praxou v oblasti ľudských zdrojov a prehľadom v zákonníku práce.
Hlavnou náplňou práce bude:
- administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných
zmlúv, dohôd, dodatkov, výstupných dokumentov, atď.)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky,
lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- starostlivosť o agendu preventívnych prehliadok (vstupné a periodické)
- poskytovanie poradenstva v oblasti miezd
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Hlavnou náplňou práce bude:
- administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných
zmlúv, dohôd, dodatkov, výstupných dokumentov, atď.)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky,
lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- starostlivosť o agendu preventívnych prehliadok (vstupné a periodické)
- poskytovanie poradenstva v oblasti miezd
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- priestor pre sebarealizáciu
- firemný notebook
- firemný telefón
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- priestor pre sebarealizáciu
- firemný notebook
- firemný telefón
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
Informácie o výberovom konaní
POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu, do predmetu uviesť názov pracovnej pozície
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
1. Zaslať CV na mailovú adresu, do predmetu uviesť názov pracovnej pozície
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre náš interný tím Adecco Slovakia.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre náš interný tím Adecco Slovakia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť Zákonníka práce SR - podmienkou
- skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a miezd
- záujem o HR a Payroll oblasť
- komunikatívnosť, flexibilita a pripravenosť na denný
kontakt so zamestnancami spoločnosti
- bežný užívateľ MS Office, výborná znalosť EXCEL
- zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- schopnosť samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
- schopnosť pracovať súbežne na viacerých úlohách
- skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a miezd
- záujem o HR a Payroll oblasť
- komunikatívnosť, flexibilita a pripravenosť na denný
kontakt so zamestnancami spoločnosti
- bežný užívateľ MS Office, výborná znalosť EXCEL
- zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- schopnosť samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
- schopnosť pracovať súbežne na viacerých úlohách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3714974
Posting date: 12.7.2019
2019-07-12
location: Žilina Position: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny