HR Administrator/ HR Specialist

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu HR Administrator hľadáme kolegu do nášho INTERNÉHO TÍMU s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať, s praxou v oblasti ľudských zdrojov a prehľadom v zákonníku práce.

Hlavnou náplňou práce bude:
- administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných
zmlúv, dohôd, dodatkov, výstupných dokumentov, atď.)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky,
lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- starostlivosť o agendu preventívnych prehliadok (vstupné a periodické)
- poskytovanie poradenstva v oblasti miezd
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- priestor pre sebarealizáciu
- firemný notebook
- firemný telefón
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach

Informácie o výberovom konaní

POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu, do predmetu uviesť názov pracovnej pozície
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre náš interný tím Adecco Slovakia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť Zákonníka práce SR - podmienkou
- skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a miezd
- záujem o HR a Payroll oblasť
- komunikatívnosť, flexibilita a pripravenosť na denný
kontakt so zamestnancami spoločnosti
- bežný užívateľ MS Office, výborná znalosť EXCEL
- zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- schopnosť samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
- schopnosť pracovať súbežne na viacerých úlohách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3714974  Posting date: 12.7.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny