We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Super communicative customer care wanted! 1150eur-1420eur+ bonuses!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses
Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Is English your passion? Do you like communicate in English? Can you improve your skills? American working hours - no obstacle for you? Then we are looking right for YOU!!
Your daily responsibility will be:
• Answer phone calls
• Customer interection
• Provide support and solutions for customers about the product
• Solve customer requirements
Your daily responsibility will be:
• Answer phone calls
• Customer interection
• Provide support and solutions for customers about the product
• Solve customer requirements
Zamestnanecké výhody, benefity
• Universal vouchers
• Free taxi after 10:30 PM
• Special working time contribution
• Sports activities....
• Free taxi after 10:30 PM
• Special working time contribution
• Sports activities....
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
A global award winning North-American corporation.
A global award winning North-American corporation.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Fluent English (written and verbal form-B2/C1)
• Basic knowledge of technology (TV, Media, Internet...)
• Fan of problem solving
• Stress resistance
• Good communication skills
• Basic knowledge of technology (TV, Media, Internet...)
• Fan of problem solving
• Stress resistance
• Good communication skills
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3664742
Posting date: 13.8.2019
2019-08-13
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses